BasBQ
Beef en Steak

SBWN

 
 

kokmetbaard

Sprokkelaar
Berichten
25
Hoi allemaal,

Er is binnenkort een wedstrijd van de SBWN in Sloten en daarna ook een keer in Hardenberg. Kent iemand deze organisatie? Is het wat? Leuke wedstrijden?
Toevallig mensen van hier die ook mee doen?
 
Het is altijd leuk om bij dit soort wedstrijden te gaan kijken.
 
Ik
Hoi allemaal,

Er is binnenkort een wedstrijd van de SBWN in Sloten en daarna ook een keer in Hardenberg. Kent iemand deze organisatie? Is het wat? Leuke wedstrijden?
Toevallig mensen van hier die ook mee doen?
Ik jureer hier, het zijn culinaire wedstrijden. Dus mooi opgemaakte bordjes en leuke ingrediënten. Er doen teams mee die al jaren culinair bbq-en en ook beginners die het eens mee willen maken. De sfeer is erg leuk, dus ik zou zeggen “ gewoon doen”.
 
Beste kokmetbaard,
De afgelopen twee jaar Corona hebben ook bij deze evenementen wel z'n uitwerking gehad. Net als bij KCBS zijn er vrijwel geen wedstrijden geweest en zijn ook nogal wat teams gewijzigd van samenstelling. Het komt langzaam aan weer een beetje op gang.
Waar je bij KCBS werelwijd dezelfde 4 boxen maakt, kip, ribs, pork en brisket en evetueel nog dessert of surprise heb je bij de culinaire wedstrijden meer verrassingen en vrijheid voor opmaak van bordjes. De teams presenteren om beurten hun gerechten en doen dit niet blind. De opzet is heel anders.
Leuk om eens te gaan kijken als je in de buurt bent!
Groeten en misschien wel tot ziens in Slooten!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan