BasBQ
Beef en Steak

Sate Kambing van Geit (zoals het hoort)

Domi +1 en nog eens +1

Het ziet er erg goed uit maar je bent zoals ik van de indo's gewend ben, een geheimschrijver ;)

Afgelopen vrijdag nog 2 porties gegeten bij Menuet in Leidschenhage, Yummie
 
Ewald zei:
Domi +1 en nog eens +1

Het ziet er erg goed uit maar je bent zoals ik van de indo's gewend ben, een geheimschrijver ;)

Danny is dan blijkbaar een fijne uitzondering, zijn DanBrassate gaat als een speer hier! ;) 
 
Dominique zei:
Ewald zei:
Domi +1 en nog eens +1

Het ziet er erg goed uit maar je bent zoals ik van de indo's gewend ben, een geheimschrijver ;)

Danny is dan blijkbaar een fijne uitzondering, zijn DanBrassate gaat als een speer hier! ;)

Blijkbaar Domi  :)
 
grappig, low en slow sate. ik maak ze (ook van geit) altijd high en fast. gebruik je dan ook de taaiere (stoofvlees) delen van de geit? ik gebruik van de bout, die kun je dus eigenlijk ook rose eten zeg maar.

en ik vind 50 uur in de marinade heel gewoon hoor, jum  :p
 
Marieken zei:
grappig, low en slow sate. ik maak ze (ook van geit) altijd high en fast. gebruik je dan ook de taaiere (stoofvlees) delen van de geit? ik gebruik van de bout, die kun je dus eigenlijk ook rose eten zeg maar.

en ik vind 50 uur in de marinade heel gewoon hoor, jum  :p

Nee, ik had ook van de bout. Maar dan van een oudere geit denk ik. low and slow om te garen en af grillen op high en fast. Zacht van binnen, knapperig aan de buitenkant. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan