BasBQ
Beef en Steak

Santa must be early this year!

 

dayfox

Kooltjesharker
Berichten
163
ha3etu4y.jpg
 
Nou Dayfox, jij kan de komende tijd lekker gaan hobby'en  :)
Maak er wat moois van h?
Ik ben benieuwd.

Mac
 
Woensdag een weber 47 cm ophalen van mp als donor. Ff goed brainstormen
 
Dat hoop ik! Maar een vraag aan de experts; hier heeft zeep in gezeten. En gezien de binnenkant, moet de fik er nog in?
 
Yep, die bruine laag moet eruit en dat is volgens mij geen gemakkelijke...
 
Leuk! Ik zit er ook weleens aan te denken om een UDS te maken, ga je zeker volgen dus ;)
 
Ik denk vuur doet wonderen en daarna een slijptol met lamellenschijf.
 
Gaan we volgen , altijd leuk zo'n bouwproject , succes ermee.
 
Die liner moet je er idd echt goed uitbranden. Dat stinkt echt als een malle.

Zeker leuk project om te volgen!
 
Pffff wat een drama om aan strekmetaal te komen zeg! Tot nou toe 1 bedrijf, voor 110 bij 20 cm voor ?35 ex BTW. Nog knap prijzig... Voor de rest geen metaalbedrijf, lasbedrijf oid die t heeft hiero. Valt me tegen!

Iemand nog tips?
 
Zag laatst iets dergelijks bij de Multimate
 
ik ga het volgen! ben benieuwd!
 
Je zou ook geperforeerd staalplaat kunnen gebruiken voor je vuurkorf, daar een rondje van maken en dan een kolenrooster op 1/3de hoogte vastmaken. Dus een soort kolenstarter maar dan anders ;) De as kan dan weg en de lucht erbij...
 
Ik ben ook op zoek naar iets om een kolenmand van te maken. Dit moet op een onderrooster komen van een  Smokey Joe (is voor een 60 liter vaatje) Multimate, Gamma en Praxis is niet iets bruikbaars te vinden. Ik zag ergens in Zaandam dat er een strekmetaal producent zit. Ga je ook nog een deflector gebruiken? Ik vind het de sport om op een goedkope manier een uds in elkaar te zetten maar om 50 euro voor een metaal plaat neer te leggen is toch een beetje te gek. 'K ga dit eventjes volgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan