BasBQ
Beef en Steak

Salvé!

MacMarty89

Tondelzoeker
Berichten
8
Hallo allemaal,

Net begonnen met het barbecuen. Ik heb enkele weken geleden ’n Weber Original Kettle (57) gekocht en verschillende accessoires incluis wat mooie rubs van Smokey Goodness voor kip- en vleesgerechten. Daarnaast ben ik me aan het inlezen in de kunst van het barbecuen met de boekjes Hete Kolen Compleet, Smokey Goodness (deel 1) en Hete Vuren. Inmiddels ben ik aardig op weg, maar ik moet nog flink oefenen. De Dammers Black Wattle en Black Ranch Marabu zakken staan in ieder geval al in de schuur. Mijn streven is om elk weekend de barbecue aan te knallen, maar als het even kan wil in door de weeks nog wel eens wat aanklooien. Ik weet niet of ik het op zo’n korte termijn al kan classiciferen als een hobby, maar de basis is gelegd. Wat ik wel door heb is dat de Wereld van de Q ontzettend rijk is. Je kunt je er zo snel in verliezen als je wilt. Naast dit alles steek ik graag een pijp of sigaar op onder het genot van single malt whisky, mag ik mijzelf iedere dag heerlijk een traditionele scheerbeurt geven en luister ik graag naar muziek op mijn HiFi-audioapparatuur. In het dagelijks leven ben ik politiek-bestuurlijk adviseur in overheidsdienst.

Ik hoop op dit forum veel te kunnen opsteken!

Groeten,
MacMarty89
 
Welkom
 
Welkom!
 
Welkom! Voor vrijwel alle hobbies die je noemt is er hier wel een draadje om je dieper het rabbit hole in te zuigen.

Ps: extra punten voor je profielfoto
 
Welkom
 
Geweldig de passie is te lezen van jou introductie.
En je gaat zeker niet over één nacht ijs.
Het bedenken ,kopen en beleven ( met elk budget) is het mooie van deze manier van voedsel bereiden.
Kortom Welkom.
 
Welkom
 
Terug
Bovenaan Onderaan