BasBQ
Beef en Steak

RVS rooster WGA

reken maar op beide nieuw kopen.
  trouwens zag net dat barbecook ze voor 39 euro aanbied
 
Hij wordt gemaakt en hou zou eind deze week binnen moeten zijn.. HOpelijk gaat dat lukken want ik ga zondag op vakantie..
Ik hou jullie op de hoogte.
Nu is het idd het voorbeeld van de foto.

 
AV zei:
biedewee: lees deze eens.
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=5197.0

schijnt  op niks te eindigen en die zijn nog mooier dan gelaste roosters.
Yep....en ik ben de gelukkige eigenaar van nog twee van die roosters die ik toen overgenomen heb en tot op de dag van vandaag ??n van mijn beste BBQ aankopen geweest  :p
Geen idee of Robert dit soort mooie dingen nog maakt, maar een ander bedrijf of iemand met de beschikking over RVS plaat en een waterjet moet dit toch ook kunnen zo kunnen snijden.

Ooh, en voordat iemand daar weer over begint; nee, ze trekken niet krom!! Ik heb deze nu toch al een paar jaartjes en ze zijn nog net zo kaarsrecht als de eerste dag dat ik ze kreeg  :D

20131009_211814.jpg

20131009_211713.jpg

20131009_211624.jpg
 
SilverFox zei:
Als je die variant aan het bekijken bent waarvan ik een linkje heb gepost, ben ik erg benieuwd naar de prijs! Nee, dat zeg ik verkeerd; stuur maar op met de factuur

Hier ben ik het mee eens :)
 
mooie roosters,,

DanBras zei:
Ooh, en voordat iemand daar weer over begint; nee, ze trekken niet krom!! Ik heb deze nu toch al een paar jaartjes en ze zijn nog net zo kaarsrecht als de eerste dag dat ik ze kreeg  :D

was al bewezen in dat topic .
je hebt zo wel een paar unieke exemplaren  B-)
 
nu jij weer Bali-B...

waarom de mond snoeren??

Mijn opmerking dient vooral als aanmoediging en uitdaging voor de topicstarter gelezen te worden. Opbouwende kritische geluiden worden natuurlijk op prijs gesteld. Die kunnen de initiatiefnemer alleen maar heldpen en kunnen idee?n beter maken. Ik zou het alleen jammer vinden als de initiatief nemer zich te snel zou laten ontmoedigen. Sommige initiatieven moeten immers eerst een paar keer mis gaan voordat ze echt succesvol worden.

Ik begrijp uit de post van stijntje113 dat het demomodel inmiddels in de maak is. Ik hoop voor alle wga bezitters dat het een succes wordt.
De RVS roosters die in dit draadje naar voren zijn gekomen lijken mij namelijk echt de moeite en het geld waard.
 
DanBras zei:
AV zei:
biedewee: lees deze eens.
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=5197.0

schijnt  op niks te eindigen en die zijn nog mooier dan gelaste roosters.
Yep....en ik ben de gelukkige eigenaar van nog twee van die roosters die ik toen overgenomen heb en tot op de dag van vandaag ??n van mijn beste BBQ aankopen geweest  :p
Geen idee of Robert dit soort mooie dingen nog maakt, maar een ander bedrijf of iemand met de beschikking over RVS plaat en een waterjet moet dit toch ook kunnen zo kunnen snijden.

Ooh, en voordat iemand daar weer over begint; nee, ze trekken niet krom!! Ik heb deze nu toch al een paar jaartjes en ze zijn nog net zo kaarsrecht als de eerste dag dat ik ze kreeg  :D

20131009_211814.jpg

20131009_211713.jpg

20131009_211624.jpg

Als er iemand een DWG kan maken, liefst een half rooster, en Dan kan vertellen hoe dik ze zijn, wil ik er wel een verkoopactie opzetten en er een aantal laten maken.

Mijn voorkeur gaat uit naar het ruitje!


 
Ik heb 2 offertes aangevraagd voor die met de rechten strepen. waarbij 1 voor 60 eur excl btw was en de 2e 75 excl.
Voor mij persoonlijk vindt ik dat te veel..

Maar als het goedkoper kan dan hoor ik het graag.
 
stijntje113 zei:
Ik heb 2 offertes aangevraagd voor die met de rechten strepen. waarbij 1 voor 60 eur excl btw was en de 2e 75 excl.
Voor mij persoonlijk vindt ik dat te veel..

Maar als het goedkoper kan dan hoor ik het graag.

Is de 2e duurder als de eerste ?
 
Ik heb ook ooit een setje van Robert gekocht voor 50 euro. Net als Danbras na een paar jaar stoken nog steeds zeer tevreden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 




Ik heb het rooster binnen. Hij is wel nog ??n geheel maar makkelijk door te slijpen.

Mocht iemand het mailadres van de maker willen dan kan hij even een PM sturen.
 
mooi gemaakt.
zelfs 1,5 m extra rvs  als t voorbeeld rooster.

 
Mooi rooster! Zet mij maar op de lijst.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Ha Stijntje113, ik stuur je net een pb.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
PB verstuurd ;)
 
Komt er een group buy of bestelt ieder voor zich?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan