AV zei:gaat om de materiaal voorkeur ginko.
gietijzer is ook tijdloos tot dat ie op de grond valt
Ja, dan kan ik een nieuwe tegel kopen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AV zei:gaat om de materiaal voorkeur ginko.
gietijzer is ook tijdloos tot dat ie op de grond valt
Yep....en ik ben de gelukkige eigenaar van nog twee van die roosters die ik toen overgenomen heb en tot op de dag van vandaag ??n van mijn beste BBQ aankopen geweestAV zei:biedewee: lees deze eens.
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=5197.0
schijnt op niks te eindigen en die zijn nog mooier dan gelaste roosters.
SilverFox zei:Als je die variant aan het bekijken bent waarvan ik een linkje heb gepost, ben ik erg benieuwd naar de prijs! Nee, dat zeg ik verkeerd; stuur maar op met de factuur
DanBras zei:Ooh, en voordat iemand daar weer over begint; nee, ze trekken niet krom!! Ik heb deze nu toch al een paar jaartjes en ze zijn nog net zo kaarsrecht als de eerste dag dat ik ze kreeg
nu jij weer Bali-B...
waarom de mond snoeren??
DanBras zei:Yep....en ik ben de gelukkige eigenaar van nog twee van die roosters die ik toen overgenomen heb en tot op de dag van vandaag ??n van mijn beste BBQ aankopen geweestAV zei:biedewee: lees deze eens.
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=5197.0
schijnt op niks te eindigen en die zijn nog mooier dan gelaste roosters.
Geen idee of Robert dit soort mooie dingen nog maakt, maar een ander bedrijf of iemand met de beschikking over RVS plaat en een waterjet moet dit toch ook kunnen zo kunnen snijden.
Ooh, en voordat iemand daar weer over begint; nee, ze trekken niet krom!! Ik heb deze nu toch al een paar jaartjes en ze zijn nog net zo kaarsrecht als de eerste dag dat ik ze kreeg
stijntje113 zei:Ik heb 2 offertes aangevraagd voor die met de rechten strepen. waarbij 1 voor 60 eur excl btw was en de 2e 75 excl.
Voor mij persoonlijk vindt ik dat te veel..
Maar als het goedkoper kan dan hoor ik het graag.
FelixH zei:Komt er een group buy of