BasBQ
Beef en Steak

RVS rooster WGA

stijntje113

Kooltjesharker
Berichten
141
Op het andere forum heb ik ook al iets gelijks gepost. Maar ik heb iemand gevonden die een RVS rooster voor de Weber go anywhere kan/wil maken.
Hij maakt ze dan van 6 mm RVS en ze gaan waarschijnlijk rond de 40 euro kosten (excl verzenden)

Zijn er wellicht meer ge?nteresseerde die voor die prijs een willen hebben? Een hoger aantal heeft namelijk invloed op de prijs.
Nu worden de spijlen waarschijnlijk in de lengte erop gezet en hij wordt uit 1 stuk gemaakt.

Dus laat maar horen wie er waarschijnlijk ge?nteresseerd is dan krijgen we hopelijk een goede deal..
 
Fotos zouden erg handig zijn inderdaad. Kan hij in 2 delen worden gezaagd straks of valt hij dan vanwege de constructie uit elkaar?
 
Zet mij maar op de lijst. Ik heb ook een sterke voorkeur voor een tweedelig rooster. Dit ivm inpakken en vervoer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Ik zal even overleggen en kijken of hij 2 delig gemaakt kan worden. Heb helaas nog geen foto's omdat hij nog niet gemaakt is.
 
Even gezocht naar een paar afbeeldingen die ik ooit tegen kwam. Zoiets zou volgens mij helemaal te gek zijn: http://tvwbb.com/showthread.php?55460-New-addition-to-the-WGA-3-8-quot-rod-SS-Grill-Grates
 
stijntje113 zei:
Ik zal even overleggen en kijken of hij 2 delig gemaakt kan worden. Heb helaas nog geen foto's omdat hij nog niet gemaakt is.

lijkt mij een gemiste kans en niet slim ondernemen.
k zit nu ffn niet dicht bij t vuur,,maar zo n roostertje is binnen 1 uur gezaagd ,, samen gesteld en gelast.
dus waarom niet de moeite nemen om een demo te maken.??
 
Wat is dat toch met die roosters, hebben we net het draadje Titanium rooster gehad zonder foto's zonder prijzen en krijgen we nu de volgende , als je nu eerst eens zo'n ding maakt zodat we kunnen zien wat je aanbied en wat je ervoor wilt hebben en vandaar uit eventuele verbeteringen doorvoert !


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ik maak hem niet zelf en laat hem door iemand maken. Dus ik kan helaas geen 10 verschillende versies gaan maken.
Ik biedt het niet aan om er geld op te verdienen maar omdat ik zelf al lang op zoek was naar een RVS rooster.
Daarom dat ik eerst post om de verschillende idee?n op te halen. Nu vond ik die laatste van de foto erg goed/mooi dus ik heb ge?nformeerd of hij die kan maken en voor hoeveel.
 
Als je die variant aan het bekijken bent waarvan ik een linkje heb gepost, ben ik erg benieuwd naar de prijs! Nee, dat zeg ik verkeerd; stuur maar op met de factuur
 
SilverFox zei:
Als je die variant aan het bekijken bent waarvan ik een linkje heb gepost, ben ik erg benieuwd naar de prijs! Nee, dat zeg ik verkeerd; stuur maar op met de factuur
*lol*...bijna eens.....maar ik wil wel graag eerst prijs weten  :p
 
Ik geef het, natuurlijk volledig en uitsluitend in het belang van alle forumleden, graag een kans. Ik koop een werkend demo ongezien voor ?40,-.
Ik ga ervan uit dat een demo snel is gemaakt en dat daarmee alle kritische forumleden snel de mond worden gesnoerd.
 
BaliBiker zei:
Ik ga ervan uit dat een demo snel is gemaakt

in oostblok en door pubber kidjes in China ja,,en vooral goedkoop.

hiero schreef ik m te maken  in 1 uur.

net ffn gezocht naar de rooster afmeting en die is 41x25 cm.
silverfox zn favoriet heeft 2x spijlen van 41 cm en 20x 25 cm.
dat is een dikke 6m rvs van ongeveer 5 euro de meter  opgeteld is dat 30 euro.
dan kosten/onderhoud/slijtage van slijpen-knippen -zagen .(zo ffn geen idee)
en plus een uurtarief van tussen 20 euro(zwart) en 45 euro (belast)

beraam ik de kosten ongeveer 65 tot 110 euro per rooster.


BaliBiker zei:
en dat daarmee alle kritische forumleden snel de mond worden gesnoerd.

nu jij weer Bali-B...

waarom de mond snoeren??





 
Kijk, das een snelle berekening :)
Ik blijf enthousiast
 
gaat om de materiaal voorkeur  ginko.
gietijzer is ook tijdloos tot dat ie op de grond valt :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan