Beef en Steak

RVS Probe houder/clip

Rogier

Gemarineerd
Ik heb zelf een iGrill met een voeler voor de keteltemperatuur. Hierbij zat een rvs clipje voor aan het rooster. Ik was al bang dat ik deze kwijt zou raken en heb gelijk maar een setje op Ali express aangeschaft. Prima clips voor die prijs en ik ben het clipje van weber nu ook echt kwijt geraakt... Ik was dus erg blij dat ik een reserve clip had liggen. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

Deze heb ik ook thuis, meerdere keren gebruikt en doen het prima

Goede tip!, thanks voor het delen! (y)
Ook maar eens ali-én;)

Mooie klemmetjes
Geen Ali spullen bij mij in huis, gun het de Nederlandse ondernemers.

Snap ik op zich wel, maar als ik even google wordt er doodleuk 4-5 euro per stuk gerekend. Terwijl ze ook gewoon uit China komen. Dan kan de NL ondernemer de pot op, met artikelen als deze die geen opslagruimte innemen, of niet meer relevant zijn na verloop van tijd. Ofwel, risico is nul, winst maximaal.

Grotere artikelen koop ik wel graag in Nederland, maar 1 euro prullaria zoals deze meestal niet.

Ik ben al een jaar zeer tevreden met mijn klemmetjes, toen nog 2 of 3 euro per 4. Heb er nu nog 2 denk ik, die dingen raak je echt zo kwijt, zal weer eens bestellen gaan :p

Snap ik op zich wel, maar als ik even google wordt er doodleuk 4-5 euro per stuk gerekend. Terwijl ze ook gewoon uit China komen. Dan kan de NL ondernemer de pot op, met artikelen als deze die geen opslagruimte innemen, of niet meer relevant zijn na verloop van tijd. Ofwel, risico is nul, winst maximaal.

Grotere artikelen koop ik wel graag in Nederland, maar 1 euro prullaria zoals deze meestal niet.

Ik ben al een jaar zeer tevreden met mijn klemmetjes, toen nog 2 of 3 euro per 4. Heb er nu nog 2 denk ik, die dingen raak je echt zo kwijt, zal weer eens bestellen gaan :p
Ik heb geen moeite met de vraagprijs van 4 a 5 euro per stuk, sterker nog, ik heb er één gekocht voor die prijs. Een ondernemer kan toch niets verdienen aan zo'n k*t klipje, alleen vastpakken kost al meer. Vandaar dat deze lekker via Ali mag komen!

Ik wil de discussie niet te ver door laten gaan, maar je overdrijft. Stel een ondernemer koopt er 1000 in, voor €1000.
Hij verkoopt er elke werkdag 4, dus ~1000 in een jaar, voor €4 per stuk. Dat levert hem al een brutowinst op van €3000 per jaar. Waar kan ik tekenen als ondernemer voor een kwartiertje werk per dag?

Maar goed, iedereen moet het zelf weten waar ie iets vandaan haalt, het zijn gewoon handige clipjes :D

Ik wil de discussie niet te ver door laten gaan, maar je overdrijft. Stel een ondernemer koopt er 1000 in, voor €1000.
Hij verkoopt er elke werkdag 4, dus ~1000 in een jaar, voor €4 per stuk. Dat levert hem al een brutowinst op van €3000 per jaar. Waar kan ik tekenen als ondernemer voor een kwartiertje werk per dag?

Maar goed, iedereen moet het zelf weten waar ie iets vandaan haalt, het zijn gewoon handige clipjes :D

Baan opzeggen en je inschrijven bij de KVK en ondernemer worden 👍🏻
Zou dan wel meer klippies proberen te verkopen zodat je wat meer winst heb per jaar 😉

Heb voring jaar ook een setje gekocht bij amazon. 4voor 6 euro.

Belastingen, personeel, vestiging bla bla bla.
De NLe ondernemer mag het niet zo inkopen en verkopen zoals jij en ik dat mogen en kunnen doen.

Ik heb er er ooit veel te veel gekocht. Zakje zitten er 4 in wil wel verkopen voor 10 euro incl verzenden.

Terug
Bovenaan Onderaan