Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zal ik hier nu eens op zeggen.... Weet je wat? Ik zeg niks. He le maal niks. :-wsteady eddy zei:Dames opgelet, dit vinden vadrs een leuk cadeau voor Vaderdag.
Echt een hele mooie hoek om lekker te Q-en.
Dominique zei:Wat zal ik hier nu eens op zeggen.... Weet je wat? Ik zeg niks. He le maal niks. :-wsteady eddy zei:Dames opgelet, dit vinden vadrs een leuk cadeau voor Vaderdag.
Duchesst zei:Dominique zei:Wat zal ik hier nu eens op zeggen.... Weet je wat? Ik zeg niks. He le maal niks. :-wsteady eddy zei:Dames opgelet, dit vinden vadrs een leuk cadeau voor Vaderdag.
Gewoon ook cadeau doen aan je ventje vind je vast leuk
Dominique zei:Duchesst zei:Dominique zei:Wat zal ik hier nu eens op zeggen.... Weet je wat? Ik zeg niks. He le maal niks. :-wsteady eddy zei:Dames opgelet, dit vinden vadrs een leuk cadeau voor Vaderdag.
Ik heb even gekeken hoe oud je bent, en toen was het duidelijk....
Duchesst zei:Dominique zei:Duchesst zei:Dominique zei:Wat zal ik hier nu eens op zeggen.... Weet je wat? Ik zeg niks. He le maal niks. :-wsteady eddy zei:Dames opgelet, dit vinden vadrs een leuk cadeau voor Vaderdag.
snap niet wat een flauw grapje met mijn leeftijd te maken heeft maar goed heb nog 20 jaar de tijd om daar achter te komen
En dan maar hopen dat wijsheid met de jaren komt =))Duchesst zei:Dominique zei:Duchesst zei:Dominique zei:Wat zal ik hier nu eens op zeggen.... Weet je wat? Ik zeg niks. He le maal niks. :-wsteady eddy zei:Dames opgelet, dit vinden vadrs een leuk cadeau voor Vaderdag.
snap niet wat een flauw grapje met mijn leeftijd te maken heeft maar goed heb nog 20 jaar de tijd om daar achter te komen
Juist.Nosmo zei:Duchesst zei:Dominique zei:Duchesst zei:Dominique zei:Wat zal ik hier nu eens op zeggen.... Weet je wat? Ik zeg niks. He le maal niks. :-wsteady eddy zei:Dames opgelet, dit vinden vadrs een leuk cadeau voor Vaderdag.
Voor sommigen is 20 jaar nog te kort om het te leren.
Dominique zei:Juist.Nosmo zei:Duchesst zei:Dominique zei:Duchesst zei:Dominique zei:Wat zal ik hier nu eens op zeggen.... Weet je wat? Ik zeg niks. He le maal niks. :-wsteady eddy zei:Dames opgelet, dit vinden vadrs een leuk cadeau voor Vaderdag.
Voor sommigen is 20 jaar nog te kort om het te leren.
Ik zou je mannetje hier eens lekker mee verwennen, iedereen hier zegt toch dat het een top vaderdag kado is =))Dominique zei:Wat zal ik hier nu eens op zeggen.... Weet je wat? Ik zeg niks. He le maal niks. :-wsteady eddy zei:Dames opgelet, dit vinden vadrs een leuk cadeau voor Vaderdag.
koef zei:Alflies zei:Gaaf, mijn rvsblad was ook netjes uitgesneden. Alles gemonteerd was hij te klein
Heb het nog op kunnen lossen ?