BasBQ
Beef en Steak

Runder braadworstjes op een broodje

 
 
 
 

LuMbErJaCk

Kooltjesharker
Berichten
157
Voor het eerst de WGA op gas gebruikt met daarin de flavorbar die ik van @rsoeteman overgenomen had.
Ding werkt prima, alleen heb ik niet de originele regelknop, dus die moet ik nog ergens op de kop zien te tikken, want nu is het erg moeilijk om te bepalen "hoeveel gas je geeft".
Dus mocht iemand nog een kapotte WGA op gas hebben staan, dan zou ik erg blij worden van de regelknop ;)

De AH runder braadworstjes ontdaan van het velletje, ze opengesneden en gevlinderd en aan een kant nog wat Beafalicious rub erop gedaan.
Afbakbroodjes in de oven gedaan en wat uienringetjes en paprika in de koekenpan gebakken.

IMG_20221030_124318_small.jpg


BBQ aangestoken, maar door de flavorbar kun je erg moeilijk zien of hij het nou doet of niet, dus die even opgetilt zodat ik de vlammetjes kon zien.
IMG_20221030_125546_small.jpg


Worstjes erop, eerst deksel dicht en toen nog even zonder deksel, en ik kan wel zeggen dat het erg goed bevalt voor de eerste keer bbq-en zonder houtskool.
Het vet dat op de flavorbar drupte werd meteen verbrand, waardoor je toch dat roostersmaakje proefde, heerlijk.
IMG_20221030_130440_small.jpg


IMG_20221030_130005_small.jpg


Broodje opengesneden, ui en paprika erop, vlees erop, nog een beetje ui en paprika en afgetopt met een klein streepje Noskos bbq saus.
Halverwege het broodje nog even snel een foto gemaakt, voordat het helemaal op was.
Ik heb nog een worstje over, dus ik ben bang dat ik die morgen maar even ga maken voor de lunch; heerlijk!
IMG_20221030_131120_small.jpg
 
Dat is nog eens een lekker broodje zo voor de lunch.
 
Gaat goed op z’n gasser. Smakelijke broodje zo.
Ik denk dat je bij weber of een weber dealer wel aan de ontbrekende onderdelen kan komen. Alle slijt delen liggen er ook vaak op voorraad.
 
Top dat je Flavorbar bevalt en een top broodje zo.
 
De regelknop heb ik inmiddels ook gewoon bij Weber kunnen bestellen. Kostte maar €10,74 en ze berekenen geen verzendkosten!
Helemaal top dus van Weber! (y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan