BasBQ
Beef en Steak

RudiK stelt zich voor

 
 

rudik

Kooltjesharker
Berichten
201
Hallo, hierbij wil ik mij voorstellen.
Mijn naam is Rudi en ben 49 jaar. Sinds vaderdag ben ik amateur bbqer.
Het plan was om te gaan bbqen maar ik wilde niet het "het stokjes draaien" op het menu zetten. Na wat zoekwerk ben ik uitgekomen bij een Weber. Na wat oefenen met wat hoogte en diepte punten kan ik me aardig redden. Voor vandaag staat er een mooie fricandaeu op het programma. De fricandaeu ligt al een tijdje in een pekeloplossing, dus ik verwacht er veel van. Over de marinade ben ik nog aan het nadenken. Iets met honing of zo.
Mochten er nog mensen zijn met een goed idee dan hoor ik dat graag.
Groeten uit het midden.
 
Hey Rudi,
Van harte welkom op het forum.
Veel succes met je Weber en dat er maar een hoop mooie gerechten van af mogen komen!!
(Hint!! Wij houden hier van veel foto's!!)
 
Hi Rudi! Welkom bij het genootschap!!!
 
Welkom Rudi. We zijn erg benieuwd naar je creaties. 
 
Welkom Rudi.
Als je frikando al een poosje in de pekel ligt hoef je hem niet meer te marineren. Het vlees is dan al verzadigt.
Als je met marinade de de saus bedoelt om hem van een lekker laagje te voorzien dan is iets met honing en b.v. mosterd erg lekker. Mijn persoonlijke smaak  ;)
Zelf gebruik ik vrij vaak Sweet chili van Conimex in combinatie met honing of bruine basterd suiker. Zijn ze hier weer gek op.
 
Hoi Rudi,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Bert, bedankt. Ik bedoelde inderdaad de saus. Honing mosterd lijkt mij inderdaad een goeie combi
 
welkom Rudi!
 
hoi Rudi,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hallo Rudi, welkom hier
 
Hoi Rudi,
Welkom hier!
 
Welkom Rudi!
 
Terug
Bovenaan Onderaan