Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor mijn primo 400 overweeg ik om een rotisserie aan te schaffen. Nu heeft primo ze zelf maar die is vrij duur, ik kom ze ook tegen van spit on fire. Wie heeft hier ervaring mee? Of kan sowieso iets vertellen over een rotisserie?
Hi JaapJan, ik ben ook een beetje van de prijs geschrokken. Ik heb een spit (Auspit) voor mijn Weber 57cm, dus ik mis het niet zo heel erg. Als je toevallig nog een Weber hebt, kan ik de auspit van harte aanbevelen. Kost een fractie van de Primo. Zou me niks verbazen als je én een Weber én een passend spit kunt kopen voor minder dan die rotisserie van Primo.
Dat gezegd hebbende, op dat Primo spit kun je wel grotere stukken vlees bereiden natuurlijk. Dilemma’s…
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.