Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
El Fumarole zei:Zojuist even langs gereden bij deze houthandel in Nieuw-Vennep. Er lagen verschillende balen houtsnippers, van de meeste houtsoorten balen van 10 of 20 kilo, maar van sommige soorten hadden ze ook pallets met kleinere zakken van 5 kg. Er was vandaag keuze uit o.a. Beuken, Els, Appel, Kers en Eiken. Voor specifieke soorten is het wel raadzaam om van tevoren even te bellen. Ze hebben niet altijd alles.
Grootste formaat snippers is niet heel groot, ca 12 mm. Maar ze hebben ook kleinere soorten snippers, mot, krullen, you name it. Er lagen ook houtblokken in kratten van ca 1 kuub.
Ik heb 10 kg beuken (?7,50) en 5 kg appel (?5,-) mee genomen. Voor 12,50 dus 15 kilo h?ht...
8) Goedkoper heb ik het nog nergens gezien 8)
Leo zei:als er genoeg interresse is wil ik wel het nodige ophalen en meenemen naar de meeting volgende week
+1Mike v R zei:El Fumarole zei:Zojuist even langs gereden bij deze houthandel in Nieuw-Vennep. Er lagen verschillende balen houtsnippers, van de meeste houtsoorten balen van 10 of 20 kilo, maar van sommige soorten hadden ze ook pallets met kleinere zakken van 5 kg. Er was vandaag keuze uit o.a. Beuken, Els, Appel, Kers en Eiken. Voor specifieke soorten is het wel raadzaam om van tevoren even te bellen. Ze hebben niet altijd alles.
Grootste formaat snippers is niet heel groot, ca 12 mm. Maar ze hebben ook kleinere soorten snippers, mot, krullen, you name it. Er lagen ook houtblokken in kratten van ca 1 kuub.
Ik heb 10 kg beuken (?7,50) en 5 kg appel (?5,-) mee genomen. Voor 12,50 dus 15 kilo h?ht...
8) Goedkoper heb ik het nog nergens gezien 8)
Ben wel benieuwd wat de houtblokken kosten.