Teunpeek89
Tondelzoeker
Goeie avond allemaal ik heb een klein vraagje kan je rode wijn chunks gebruiken om shortribs te roken en hoeveel adviseren jullie om te gebruiken
Groetjes teun
Groetjes teun
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie avond allemaal ik heb een klein vraagje kan je rode wijn chunks gebruiken om shortribs te roken en hoeveel adviseren jullie om te gebruiken
Groetjes teun
Handig lijstje, maar merk op dat er bij hickory geen runds staat en ik kom het thans wel regelmatig tegen dat ze het aanbevelen bij runds.Rookhout is net zo persoonlijk als kruiden.
Zou volgens mij wel moeten gaan.
Heb even een foto gemaakt van een lijstje wat ik hier in eer kookboek heb zitten.
Bekijk bijlage 38356
Handig lijstje, maar merk op dat er bij hickory geen runds staat en ik kom het thans wel regelmatig tegen dat ze het aanbevelen bij runds.
Voor mij persoonlijk is hickory bij een goeie steak zelfs mijn favoriet.
In ieder geval sla ik deze eens op.
Klopt. Ik vind alle fruitsoorten bij varken lekker.Je moet hem zien als een beetje een richting denk ik.
Bij kers staat ook geen varken en laat ik dat nou juist (bijna) altijd gebruiken.
Appel en kers gaan heel goed samen met varkens vlees,. En zoals al gezegd, het is je eigen voorkeur net als kruiden !Klopt. Ik vind alle fruitsoorten bij varken lekker.
Ik lees dat beuk ook met heel wat gaat. Daar heb ik een netje chunks van, maar nog niet durven gebruiken. Wel al mot van beuken voor kaas te roken.