BasBQ
Beef en Steak

Roadtrip naar Valencia

 
 

Gert-Jan

Sprokkelaar
Berichten
43
Hallo allemaal,

In november ben ik van plan naar Valencia te gaan. Nu kan ik hier in 1 ruk naartoe crossen maar het is natuurlijk veel leuker om hier een roadtrip van een aantal dagen van te maken en dit te combineren met het bezoeken van goede BBQ-restaurants. Alleen kan ik maar weinig tot geen restaurants in Frankrijk en Spanje vinden, mijn interesse gaat voornamelijk uit naar het gebied tussen de lijn Limoges - Lyon en Valencia.

Wie heeft er goede tips voor mij?
 
Rij je door 2 landen met een heerlijke authentieke keuken, ga je (met alle respect) de M?h bbq-restaurants opzoeken die Amerikaanse gerechten serveren... ik zou juist die kleine Franse en Spaanse restaurants nemen en het BBQ gedeelte even een week of wat naast me neerleggen

Just my 2 cents
 
In Parijs zitten 2 goede bbq restaurants: the beast en blues bbq


Wsm 47, Weber Performer, Weber Smokey Joe. Blogger voor http://GHENTlemensBBQ.com
 
Valencia is een heel leuke stad, en ze hebben een overdekte markt waar je de tranen in je ogen van krijgt.....zo mooi, zo lekker....wat een aanbod van heerlijke spullen.
Kan je fijn spullen voor op de q kopen....want een bbq restaurant ben ik er niet tegen gekomen.
Maar doe eens gek....laat de q uit...ga er op een terras de meest heerlijke tapa's eten, geniet en bedenk ondertussen hoe je al dat heerlijks thuis op de q kan maken
Kortom, ben het wel eens met Holkert.
Overigens zie je onderweg vaak restaurants die adverteren dat ze boven houtvuur grillen...., dus je hoeft niets tekort te komen hoor!!  :)
(en op het strand zijn vaak tentjes waar ze sardines op houtvuur grillen..... gruwelijk lekker!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan