BasBQ
Beef en Steak

RienQ voorstellen

RienQ

Tondelzoeker
Berichten
1
Hi iedereen !

Bedankt voor het accepteren.
Ik ben Rienk 47 en sinds kort woonachtig op het Drentsche Erica en ook sinds kort in het bezit van een Woody pellet smoker van Smokey Bandit.

Door mn Indische afkomst al op vroege leeftijd in contact gekomen met de bbq en met name Saté. Weer of wind.. tijdens een verjaardag, feest o&n was er bijna altijd Saté.

In den beginne een Hibachi, pilaarbbq toen zelf een rvs smoker en een rvs sategrill. 57cm Weber van het zelfde merk nog een 47, wga(gas) en Genesis gehad.

Bbq mania begon pas echt tijdens mn herstel van K ziekte. Dit was via een ander NL bbqforum. (Rigbore)

Uiteindelijk minder fanatiek maar sinds kort weer gemotiveerd en in de ban van...de pellet smoker.
Na een kleine research en luisteren
(wat prima gaat nu ik 2,5hr per dag woon/werk heb) naar de podcast van NasQ en Noskos.

Laatst genoemde is toch altijd wel mn online bbq 'guru' gebleven in de afgelopen decennia.

Wensen..
Veel ruimte, een app, meerdere probes, weinig geluid, en een gunstige prijs -> de "Woody" van SB voldeed hier aan.

Inmiddels PP, bbRibs, moinks, bbBeans gemaakt en as we speak StLouisRibs er op.
Te samen met wat moinks en wings gaat het straks mee naar vrienden alwaar we zijn uitgenodigd om te borrelen.

Enfin...ik dwaal af.
Nogmaals bedankt voor het accepteren!

Grt RienQ
7eae1a28a20ce6dcc1506623f8fdf291.jpg


Verstuurd vanaf mijn 2201116SG met Tapatalk
 
Welkom Rienk!

Mooie intro.
 
Mooi verhaal! Welkom!
 
Rienk, van harte welkom.
 
Welkom Rienk
 
Hoi Rienk, welkom bij het genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan