BasBQ
Beef en Steak

RiddleQ's Promo Filmpje

 
 
 

DanBras

Gemarineerd
Berichten
1.563
Op Facebook al gepost maar hier ook nog maar even  :D

We hebben tijdens de Tony Stone Low & Slow BBQ Competition filmopnames laten maken voor een kort promo-filmpje voor ons BBQ-team. Dit gewoon voor de gein, maar ook zodat we de mensen die onbekend zijn met ons wereldje een heel klein beetje de sfeer kunnen laten zien waarin en waarmee we bezig zijn.
En wil je een heel klein beetje weten hoe wij (op dit moment) onze 4 KCBS gerechten tijdens de wedstrijd opmaken voor jurering, dan zie je hier een kleine glimp van onze boxen voorbij komen  ;)

https://youtu.be/IuSbOAtVzAE
 
Heel mooi filmpje! en bedankt..... heb er weer honger door!
(tippie, even in je instellingen kijken, maar je kunt instellingen zo zetten dat er niet gelijk een andere video wordt gestart, zo houd je mensen ook gelijk op je youtube kanaal)

maar mooi en professioneel gedaan!
 
Boyke zei:
tippie, even in je instellingen kijken, maar je kunt instellingen zo zetten dat er niet gelijk een andere video wordt gestart, zo houd je mensen ook gelijk op je youtube kanaal
We hebben verder nog geen video's staan, dus denk dat men zich snel gaat vervelen als we ze op ons kanaal houden  :p
 
haha snap ik..  het kan wat raar staan als je na jullie video ineens de video "Greetings from south korea" ziet van 3 man die een shoutout doen.. vandaar het tippie maar goed.

Ik vind wel inderdaad dat dit zo heel prettig weer geeft hoe een bbq wedstrijd in zijn werk gaat. (en ik krijg er serieus honger van, maar dat is niks nieuws)
 
Dat is inderdaad wel raar en heb je gelijk in. Maar volgens mij kan je niet de Autoplay uitzetten voor je eigen kanaal c.q. bezoekers van je kanaal, maar alleen maar voor jezelf.
Of je moet de gouden tip hebben  :)
 
Zo! Gaaf man!!!
 
Leuk te horen dat jullie het een leuk filmpje vinden  :)

DMM zei:
ps. De groeten van Jordi, Danny ;)
Jordi? D? Jordi?! Die met dat rennende konijn waar hij wedstrijden mee doet?  ;)
Haha....waar ken je die van dan?

Maar zeker de groeten terug!
 
DanBras zei:
Leuk te horen dat jullie het een leuk filmpje vinden  :)

DMM zei:
ps. De groeten van Jordi, Danny ;)
Jordi? D? Jordi?! Die met dat rennende konijn waar hij wedstrijden mee doet?  ;)
Haha....waar ken je die van dan?

Maar zeker de groeten terug!

Hahaha die ja, that's the one ! Jordi is m'n zwager, zodoende.. we q-en regelmatig samen ;)
...ik herkende je van foto's van een bbq die jullie ooit hebben gedaan voor het personeel van het bedrijf waar jullie toen werkten :D Ik zal de groeten doorpasen!
 
DanBras zei:
Leuk te horen dat jullie het een leuk filmpje vinden  :)

DMM zei:
ps. De groeten van Jordi, Danny ;)
Jordi? D? Jordi?! Die met dat rennende konijn waar hij wedstrijden mee doet?  ;)

Is er ook een filmpje van dat konijn?  :p
 
mooi filmpie !!  hebben jullie al speldjes Vrouw lief verzameld speldjes .
 
leuk promo filmpje  :)
 
Mooi gemaakt, mooie promo!
 
DMM zei:
Hahaha die ja, that's the one ! Jordi is m'n zwager, zodoende.. we q-en regelmatig samen ;)
...ik herkende je van foto's van een bbq die jullie ooit hebben gedaan voor het personeel van het bedrijf waar jullie toen werkten :D Ik zal de groeten doorpasen!
Dat klopt. We hebben toe inderdaad met zijn tweeen een volledige personeels-BBQ verzorgd. Was een leuke dag!
Wat een klein wereldje toch zo!  :D


Lin zei:
Is er ook een filmpje van dat konijn?  :p
Haha....geen idee. Is niet mijn 'konijn'  :p


jackm zei:
mooi filmpie !!  hebben jullie al speldjes Vrouw lief verzameld speldjes .
We hebben nog geen RiddleQ's speldjes Jack!
Mogelijk dat we deze volgend jaar laten maken. Aardig wat opstartkosten voor het team gehad en daarnaast is de euro-dollar koers ook niet echt gunstig op dit moment.
 
Terug
Bovenaan Onderaan