BasBQ
Beef en Steak

Ribs

M

Michiel

Gast
Voor mijn vakantie had ik wat mensen uitgenodigd om ribs te komen eten.


Over het algemeen zegt 30-50% van de genodigden af als je een feestje geeft, maar omdat iedereen blijkbaar graag ribs eet kwam iedereen en moest ik voor 20 man ribs maken op een WSM 47.

Eerst de ribs 4 uur in de appelsap/appelcider gelegd, daarna de ribbetjes gerubs en een uurtje later op de WSM gelegd. Het was wat passen en meten(en stapellen) maar uiteindelijk paste alles in de WSM.

Ik heb de 3-1-1 methode aangehouden.

Voor er bij een grote bak met baked beans gemaakt en wat coleslaw erbij. En vooraf nog wat MOINKS.

Aan het eind van de  avond, Ribs op, backed beans op, coleslaw op, MOINKS op, Bier op.

Erg geslaagd :)


IMG_8911.jpg


IMG_8920.jpg


IMG_8925.jpg


IMG_8928.jpg


IMG_8930.jpg


IMG_8932.jpg


IMG_8944.jpg


IMG_8940.jpg


IMG_8948.jpg
 
Da's een berg vlees in zo'n klein WSMmetje :D
 
Nou ik buig diep, wat een klus zeg! Geweldig en stoer tegelijk! En het ziet er ook nog lekker uit.
 
Ziet er goed uit ,voor die tijd in de appelsap? om het vlees malser te krijgen?
 
Holy canoly wat een hoop vlees. Vooral die baked beans zien er heerlijk uit, zie wil ik ook een keer maken. Heb je daar een recept van?
 
WoW, wat een berg vlees op je WSM, het ziet er ook heerlijk uit. Mooi als alles op is aan het eind.
 
Wat een "smerige berg"vlees om weg te werken ;) ;).
Maar het was 1 op 1 zo te zien. Op het tafeltje staan net zoveel lege flesjes als ribjes op de schaal.
 
nou nou petje af hoor, wat een berg
Ziet er stuk voor stuk geweldig uit
 
Wat een heerlijk feestje !!!
Geweldig  ;D  !!!!!
 
Wat een mazzel hadden die mensen,lekker hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan