De oudste dochter had zin in ribbetjes dus aan de slag met de Traeger. 2 soorten dry rubs gemaakt: een zoete op basis van bruine suiker en 1 rub op basis van koffie en kaneel, als experimentje. Waar ik het recept vandaan heb weet ik niet meer maar indien interesse zal ik het proberen opduiken.
We gingen voor een 3-2-1 en kersenpellets (130°C), maar wel de duur licht aangepast
- 2u15
- 1u30 (inpakken met basterdsuiker, appelsiensap en appelazijn)
- 30min
Ik vond de koffiesoort meer dan lekker qua kruiding, perfect combo met varkensvlees. De andere was qua smaak iets te weinig aanwezig.
Wel 1 opmerking: het inpakken zal teruggeschroefd worden naar 1 u want ik heb liefst toch een beetje ´bite´, en deze waren compleet fall of bone. De bark heeft wel mooi stand gehouden.
Verstuurd vanaf mijn SM-A226B met Tapatalk
We gingen voor een 3-2-1 en kersenpellets (130°C), maar wel de duur licht aangepast
- 2u15
- 1u30 (inpakken met basterdsuiker, appelsiensap en appelazijn)
- 30min
Ik vond de koffiesoort meer dan lekker qua kruiding, perfect combo met varkensvlees. De andere was qua smaak iets te weinig aanwezig.
Wel 1 opmerking: het inpakken zal teruggeschroefd worden naar 1 u want ik heb liefst toch een beetje ´bite´, en deze waren compleet fall of bone. De bark heeft wel mooi stand gehouden.
Verstuurd vanaf mijn SM-A226B met Tapatalk