BasBQ
Beef en Steak

Ribs met BBG's, DP en Domi's frambozen/chipotle BBQ saus

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.854
Vandaag maar weer eens een paar racks ribjes in de smoker gegooid. Eén heb ik met Big Bob Gibson's rub gedaan, de andere twee met Dizzy Pig's Red Eye Express, een rub op koffiebasis.

Aan het einde heb ik ze ingesmeerd met Dominique's Raspberry Chipotle saus.

Alles was schoon op. Een deel van de vaste eters vand de DP het lekkerst, de andere had niet echt een voorkeur. Ik vond ze anders, maar beide hadden wel wat. De saus was erg lekker, Friszoet, als ik hem zelf zouu doen dan zou ik de chipotle misschien iets opschroeven, maar zo als hij nu is is hij ook heerlijk hoor!

bbgribsdomisaus-1.jpg


bbgribsdomisaus-2.jpg


bbgribsdomisaus-3.jpg


bbgribsdomisaus-4.jpg
 
Die zien er lekker uit. Heb je het recept van die koffierub?
 
Leuk dat je mijn sauce gebruikt hebt, en dat je hem fijn vond. Van jou verbaasd het me niet dat je meer chipotle's zou kunnen hebben, ik was blij dat hij na een paar weken zachter werd van smaak.
 
Ziet er top uit Nozzle!

Raspberry/Chipotle saus is mijn favo op ribs. Ik gebruik meestal 2 a 3 chipotles op 2 cups saus.
 
Niek zei:
Ziet er top uit Nozzle!

Raspberry/Chipotle saus is mijn favo op ribs. Ik gebruik meestal 2 a 3 chipotles op 2 cups saus.

Dus jij hebt ook een receppie? Opschrijven die handel! Alsjeblieft Niek?
 
Dominique en Niek, ik heb het recept verplaatst naar het receptendeel (daar hebben we nog wat ruimte ;))
 
jam jam dat ziet er heerlijk uit, moet toch maar weer snel wat ribs uit de vriezer halen
 
Ziet er heerlijk uit Noskos, strakke ribbetjes
 
Zien er goed uit die ribben Noskos
 
Terug
Bovenaan Onderaan