BasBQ
Beef en Steak

Ribfingers, fingerlicking good!

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.075
Laatst het YouTube filmpje van Dennis gezien over Ribfingers, die kwam met stip binnen op de to-do-lijst.

Voor degene die het filmpje gemist hebben:
https://youtu.be/VH8ECo6fIaU

https://youtu.be/VH8ECo6fIaU

Hier de foto?s

d40a4e6c0bad51fa60fb64cd59f123e0.jpg


0cfa04793890057f23409f18309a2c8a.jpg


83afebe9a84a1a8c564d1966cd584cc6.jpg


116656894891b42ac40b412bb9316712.jpg


c1caa7b4d3510dc794dc40b655af5eda.jpg


Ze waren heerlijk.

Bedankt voor het kijken.
 
Zien er inderdaad heerlijk uit. Moet ook maar eens langsfietsen in TerAar en pakketje meenemen
 
Tijdje terug hadden ze bij de sligro iberico rib fingers liggen voor niet te veel geld. Nu spijt dat ik ze niet meegepakt heb....

Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk

 
zien er heerlijk uit Frits
 
Dit ziet er zo lekker uit, dat ik blij ben dat ze normaliter tussen de ribben zitten.
Dan is het minder snel op  :D
 
Dat ziet er fantastisch uit. Moet ik toch ook maar eens meenemen bij de Hanos
 
Marc, bij de Hanos noemen ze het vleesvingers en liggen ze in het vriesvak.

c230f8d474cfc9cc4755828793156a9b.png
 
Heerlijke Iberico vingers Frits, die moeten we ook eens gaan proberen, ze staan al op het lijstje om bij de Hanos te halen..................als die dit weekend nog open is :-S nu heb ik trek in Iberico dus voor vanavond maar Secreto uit de vriezer gehaald :D
 
Ziet er goed uit Frits. Dit zal ik vast ook wel lusten.
Rib vingers. Zijn dat uitgebeend spareribs?
 
Ja, je zou het uitgebeende spareribs kunnen noemen. Je zou het ook de uitsteeksels van de varkensbuik kunnen noemen. Deze zie je soms bij buikspek zitten.
 
Dat ziet er erg lekker uit dank je wel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Blijft lekker! ;)
 
Frits zei:
Ja, je zou het uitgebeende spareribs kunnen noemen. Je zou het ook de uitsteeksels van de varkensbuik kunnen noemen. Deze zie je soms bij buikspek zitten.
TNX Frits. Zal er eens om vragen bij de slager. Lijkt me lekker.
 
Jet zei:
Heerlijke Iberico vingers Frits, die moeten we ook eens gaan proberen, ze staan al op het lijstje om bij de Hanos te halen..................als die dit weekend nog open is :-S nu heb ik trek in Iberico dus voor vanavond maar Secreto uit de vriezer gehaald :D
Alle vestigingen reguliere openingstijden
 
Barbeknoei zei:
Jet zei:
Heerlijke Iberico vingers Frits, die moeten we ook eens gaan proberen, ze staan al op het lijstje om bij de Hanos te halen..................als die dit weekend nog open is :-S nu heb ik trek in Iberico dus voor vanavond maar Secreto uit de vriezer gehaald :D
Alle vestigingen reguliere openingstijden

OH gelukkig =D> want je weet nooit wat Mark R en de rest gaan beslissen :-SS
 
Frits zei:
Ja, je zou het uitgebeende spareribs kunnen noemen. Je zou het ook de uitsteeksels van de varkensbuik kunnen noemen. Deze zie je soms bij buikspek zitten.
Misschien een domme vraagik ben nog een groentjemaar bij gewone spare ribs lees en zie ik vaak dat ze het vlies eraf halen, volgens mij zie ik hier ook zo een vlies....nou zie ik dat hij het er niet afhaalt, waarom wel bij de spare ribs en niet bij de vinger ribs?
 
?Hij? leest hier gewoon mee hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan