Beef en Steak

ribbetjes van everzwijn

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anymouse
  • Startdatum Startdatum
A

Anymouse

Gast
hoihoi,

heb van m'n schoonmoeder laatst een paar kilo (ongeveer) everzwijnribbetjes gekregen :D
Nu wat wel jammer is, is dat ze allemaal in stukken gesneden waren voor ze de diepvries ingingen daar...

DUS.... iemand wat tips om die wildelingen tot een goed einde te brengen? Want denk dat ze mss een beetje te droog gaan uitkomen als ik
ze zo op de Q ga gooien?!

grtz

Hoop dat je nog terug komt na de voorstel ronde Anymouse  ben ge interesseert in dit draadje,  heb ook nog zo een beestje in de vriezer liggen in stukjes, dacht er aan om ze als spareribs te behandelen 3,2,1  ze zijn wel wat dikker als de klassieke spareribs, ga dit draadje zeker in de gaten houden.

ja maar zouden ze mss niet een beetje te crispy worden aan de buiten kant van het vlees? na een 3-2-1 sessie? Misschien ze tegen elkaar binden?

Losse spareribbetjes lijken mij kansloos. Maar ik heb het zo nog nooit gedaan, dus wie weet.... Misschien lekker met een rubje bij elkaar in een folie garen zodat ze meer stomen dan roken. En dan na een uur of 3 nog even kort afgaren op het rooster.
Maar met een weinig bouillon in een snelkookpan koken en dan vlees van het bot halen en dan met fors ingekookte bouillon een lekkere chili maken is natuurlijk ook gewoon mogelijk. Dan heb je er in ieder geval een lekker maal aan en zal het niet droog worden.

Idd als stoofvlees in de DO. Zoiets zag ik laatst voorbij komen hier op het forum.

Terug
Bovenaan Onderaan