Afgelopen zaterdag was het tijd om tunnels te maken. Een aantal vrienden wilde ook een ribje afhalen, en andere brachten hun eigen ribs omdat de Q toch aanstond!
Al snel was de primo vol en heb ik de uds er ook maat bij aangestoken. Prima reden om hier weer wat meer vertrouwd mee te raken.
De ribbels waren van de Makro, twee weken geleden in de aanbieding voor 4,40 per kilo. Witte doos van van rooien meat? Lekker dik bevleesde ribbels van zo'n 650-750 gram per stuk!
Met zo'n portie word je wel handig ja het ontvliezen!
In de rub
En op de Q
Wat piepers erbij!
Ondertussen de nieuwe gassert uit geprobeerd die ik afgelopen week gewonnen heb bij barbecueplein
En mijn eigen ribbel op 't bord!
Lekker middagje bezig geweest, de UDS laat zich uitstekend regelen. Constant rond de 105-110.
De vriendjes waren ook allemaal dik tevreden!
Al snel was de primo vol en heb ik de uds er ook maat bij aangestoken. Prima reden om hier weer wat meer vertrouwd mee te raken.
De ribbels waren van de Makro, twee weken geleden in de aanbieding voor 4,40 per kilo. Witte doos van van rooien meat? Lekker dik bevleesde ribbels van zo'n 650-750 gram per stuk!
Met zo'n portie word je wel handig ja het ontvliezen!
In de rub
En op de Q
Wat piepers erbij!
Ondertussen de nieuwe gassert uit geprobeerd die ik afgelopen week gewonnen heb bij barbecueplein
En mijn eigen ribbel op 't bord!
Lekker middagje bezig geweest, de UDS laat zich uitstekend regelen. Constant rond de 105-110.
De vriendjes waren ook allemaal dik tevreden!