BasBQ
Beef en Steak

Ribbels van de Jumbo op de Primo

Ribbels zijn toch zo lekker... vandaag ook weer op, alleen zonder foto's. Zal binnenkort weer ff een rapportage maken. Heb nog voorraad in de vriezer, baby-ribs & +- 2 kilo Iberico buikspareribbels... krijg al weer honger... B-)
 
Buur zei:
+- 2 kilo Iberico buikspareribbels....

Tijdje terug ook van die Iberico buikribben geprobeerd, en alhoewel ze wel ok smaakten vond ik het het gigantische prijsverschil niet waard.
Heb ik geen smaak of doe ik iets verkeerd?
 
dennis zei:
Buur zei:
+- 2 kilo Iberico buikspareribbels....

Tijdje terug ook van die Iberico buikribben geprobeerd, en alhoewel ze wel ok smaakten vond ik het het gigantische prijsverschil niet waard.
Heb ik geen smaak of doe ik iets verkeerd?

Ben het wel met je eens, smaakverschil is niet mega, de laatste keer waren ze ook nog vrij dun.

Kan natuurlijk ook aan mijn manier van bereiden liggen....
 
je hebt lekker gegeten
 
Dat ziet er niet echt goor uit ofzo :p
 
Als het mee zit gaan de beide soorten op de Q dit weekend... het zonnetje schijnt !! en zal ik ff proberen verschil te proeven door de beste test methode, hapje van de een, hapje van de ander tot dat alles op is....  ;) 
 
Buur zei:
Als het mee zit gaan de beide soorten op de Q dit weekend... het zonnetje schijnt !! en zal ik ff proberen verschil te proeven door de beste test methode, hapje van de een, hapje van de ander tot dat alles op is....  ;)

Ik ben benieuwd of je het verschil proeft!
 
Terug
Bovenaan Onderaan