BasBQ
Beef en Steak

Ribbels alvast voorgaren

 
 
 
 
 

McPeet

Gemarineerd
Berichten
1.650
Ik wil op oudjaars avond graag ribbels eten en klaar maken volgens 3,2,1 principe. Heb die dag echter te weinig tijd. Kan ik op woensdag alvast wat voorwerk doen en ze donderdag alleen nog maar verwarmen en aflakken? Of hebben jullie een ander idee?
 
Geen enkel probleem, gewoon af laten koelen en op oudjaarsavond de laatste stap doen. Succes, eet smakelijk en fijne jaarwisseling ;)
 
maroc zei:
Geen enkel probleem, gewoon af laten koelen en op oudjaarsavond de laatste stap doen. Succes, eet smakelijk en fijne jaarwisseling ;)
Tnx, daar wordt zoonlief helemaal blij van. Hij heeft een vriendje uitgenodigd en verteld over de heerlijke ribbels die ik maak. Hij was alleen vergeten dat ik die dag nog moet werken. Kunnen we toch nog lekker ribbels eten.

Jij ook goede jaarwisseling
 
Idd 3 en 2 doen en de 1 op de dag zelf, ik zou wel voor het afkoelen de ribs in de glaze zetten, kan het alvast lekker intrekken en minder geknoei op de dag zelf.
 
Marco en Danny +1
 
Goeie tips!
 
-Danny- zei:
Idd 3 en 2 doen en de 1 op de dag zelf, ik zou wel voor het afkoelen de ribs in de glaze zetten, kan het alvast lekker intrekken en minder geknoei op de dag zelf.

Das ook een idee  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan