BasBQ
Beef en Steak

Review BBQ Guru - UltraQ

Hoe zijn de bevindingen toe nu toe? Helaas is bij mij de Heatermeter overleden en ben mezelf aan het oriënteren op een andere.
 
Hier bevalt de UltraQ super. Ik heb hem nu 5x gebruikt langste run was 12 uur.
De app is inderdaad zoals hier in het topic beschreven staat niet super maar doet wat hij moet doen.
Op sharemycook.com kan je wat meer, zoals note's en foto's toevoegen.

Ik gebruik hem met een 6600mAh accu zodat je geen stoom naast je hoeft te hebben.
 
Ziet er goed uit. Ik zit zelf ook te twijfelen om een flame boss 400 aan te schaffen voor op mijn weber. Alleen vind ik het zonde om gaten te boren in de ketel ivm corrosie. Heb jij na het boren de gaten met vuurbestendige verf behandeld?

Ik heb de randen van het gat afgewerkt met vuurvaste kit (die had ik besteld icm vilt om de randen verder dicht te zetten zoals bij een Komado) prima te doen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb sinds kort ook de UltraQ naast mijn CyberQ Cloud.
Het apparaat werkt prima maar de app van BBQ Guru is nog erg matig. Heb jij er geen problemen mee?

Geen problemen, en doet wat hij moet doen... (temperatuur stabiel houden waar ik ook ben), eens dat ze er veel meer mee zouden kunnen doen, zeker icm met sharemycook platform etc. Maar goed ik ben blij met de stabiliteit van de app en de temperatuur van mijn kettle


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan