Facebook pagina is bijgewerkt van het regahfest
Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BensBQ zei:ben gister middag geweest...vond het zeer teleurstellend...
R?g?hFest was dit jaar minder ruim van opzet dan vorig jaar; toen was er ook een foodtruck festival 'Drank & Trucks' aan gekoppeld met daarnaast bijna heel de dag live muziek. En dat op zowel zaterdag als zondag.BensBQ zei:ben gister middag geweest...vond het zeer teleurstellend...
DanBras zei:R?g?hFest was dit jaar minder ruim van opzet dan vorig jaar; toen was er ook een foodtruck festival 'Drank & Trucks' aan gekoppeld met daarnaast bijna heel de dag live muziek. En dat op zowel zaterdag als zondag.BensBQ zei:ben gister middag geweest...vond het zeer teleurstellend...
Dit jaar was er geen foodtruck festival aan gekoppeld en heeft de organisator ook redelijk last-minute z'n locatie moeten aanpassen naar een minder interessant (parkeer)terrein. Voor het 'normale' publiek was er dus inderdaad veel minder te zien en te eten t.o.v. vorig jaar.
BensBQ zei:ben gister middag geweest...vond het zeer teleurstellend...
Jazeker, ik komend weekend jureren bij deze nieuwe wedstrijd.BensBQ zei:komend weekend weer een nieuwe kans
DanBras zei:Jazeker, ik komend weekend jureren bij deze nieuwe wedstrijd.BensBQ zei:komend weekend weer een nieuwe kans
Het worden sowieso drukke weken met zo'n beetje ieder weekend een BBQ wedstrijd die allemaal relatief dichtbij zitten
Ik ben te vinden in een van de zwarte partytentjesBensBQ zei:ok top, lijkt me leuk om je te ontmoeten en de rest natuurlijk! ik heb een polo van bensbq aan dus niet echt lastig te missen!
Dat denk ik ook...Marieken zei:haha ik zie helemaal voor me dat we elkaar allemaal allang een keer gesproken hebben op die bbq festivals zonder te weten wie wie is
Uhh....ik heb nog geen idee wat ik aan doe, maar dat komt wel goed.BensBQ zei:ok top, lijkt me leuk om je te ontmoeten en de rest natuurlijk! ik heb een polo van bensbq aan dus niet echt lastig te missen!