BasBQ
Beef en Steak

Redfox's training voor fotowedstrijd!

 
 
 
 

RedFox

Gerijpt
Berichten
3.160
Er komen de laatste tijd steeds mooiere foto's op het forum voorbij tijdens de maandelijkse fotowedstrijd die vaak ook door fraaie camera's zijn gemaakt.
Ik ben toch maar eens wat extra aan het trainen gegaan, zo'n camera badge lijkt me namelijk ook mooi!  :D

redfoxCanoncamerabadge-2_zps5fc35ab3.jpg
 
Veel plezier met oefenen Geert!
 
Euh.....had jij geen Nikon.... ;D
 
Boldeagle zei:
Euh.....had jij geen Nikon.... ;D

Deze heb ik speciaal voor het genootschap aangeschaft  ;)
 
volgens mij gaat het meer om hetgene wat je gemaakt hebt om de wedstrijd te kunnen winnen.
Anders zouden de mensen met een huis tuin en keuken camera nooit kunnen winnen.

Het plaatje vind ik wel heel erg leuk  :)
 
Leo zei:
volgens mij gaat het meer om hetgene wat je gemaakt hebt om de wedstrijd te kunnen winnen.
Ja Leo, dat weet ik uiteraard ook, het is dan ook een draadje met een vette knipoog!  ;) ;)
 
gelukkig  ;) ;) ;)
 
RedFox zei:
Boldeagle zei:
Euh.....had jij geen Nikon.... ;D

Deze heb ik speciaal voor het genootschap aangeschaft  ;)

Jij laat je ook alles maar aansmeren h?? De verkoper had hem zeker zelf ook? ;)
 
Daarmee moet het gaan lukken.
Misschien nog een macro lens?
 
Leuke foto,aardig aan het shoppen geweest.
 
Leuk setje ... toffe foto

ongeveer de prijs van 2 BGE's ...
Het is niet de camera die mooie foto's maakt, maar het oog achter de camera.

Ik heb een 'arsenaal' aan keuze, van oud tot nieuw, maar de beste camera is de camera die ik bij me heb !

( ben dan ook tevreden met de kwaliteit van mijn telefooncamera )
 
SGx71 zei:
ongeveer de prijs van 2 BGE's ...
Ik denk dat je er niet ver naast zit inderdaad.. Zo te zien geen interne flitser, dus een 5D.. En die 70-200 lijkt me ook de f/2.8 variant.. Dan hangt het er nog vanaf of het mkI of de mkII is (en welke mk van de 5D), maar je zit dan toch al snel op een nieuwprijs van tussen de 2500,- en 4000,-
 
Rocker zei:
SGx71 zei:
ongeveer de prijs van 2 BGE's ...
Ik denk dat je er niet ver naast zit inderdaad.. Zo te zien geen externe flitser, dus een 5D.. En die 70-200 lijkt me ook de f/2.8 variant.. Dan hangt het er nog vanaf of het mkI of de mkII is (en welke mk van de 5D), maar je zit dan toch al snel op een nieuwprijs van tussen de 2500,- en 4000,-

En dan reken je de tripod met dat serieuze balhoofd nog niet eens mee kost ook al een halve BGE
 
Terug
Bovenaan Onderaan