BasBQ
Beef en Steak

Rebus stelt zich voor

 
 

rebus

Tondelzoeker
Berichten
21
Na een tijdje meegelezen te hebben op dit forum werd het nu toch echt eens tijd om me aan te melden hier.

Mijn naam is Rebus (Remko).

Van huis uit genoeg met het roken in contact geweest (hoewel ik zelf astma patient ben :) ) Mijn vader deed vroeger al paling roken en al van kleins af aan het kunstje van afstand bekeken bij wijlen mijn oom (aantal keer nederlands kampioen paling roken geworden).

Heb nu bijna 3 jaar een 47cm Q staan (helaas een compact, maar een gegeven paard moet je niet in z'n bek kijken)
Met z'n 2en is deze eigenlijk te groot dus vorige week ook maar een WGA aangeschaft.
Na het gewone grill werk en het al in het bezit hebben van een draadloze thermometer werd het dit weekend toch eens tijd voor het serieuzere werk en heb ribbels gemaakt (3-2-1). Ook de WGA gelijk indirect opgestookt voor de kipfilet .

Met de Compact weinig problemen gehad om hem mooi op temperatuur te houden maar met de WGA vond ik dit nog wel een hele uitdaging. Al met al genoeg om bij te leren, maar heb een vermoeden dat dat hier helemaal goed gaat komen.

Nu veel de Q gaan gebruiken zodat de wederhelft de lol er ook van gaat inzien en dat ik de compact kan gaan omtoveren tot kruidentuintje oid en er snel een grotere kan komen ...
 
Welkom bij ons!
 
Van harte welkom Remko!!
 
Hoi Remco, welkom bij het BBQ Genootschap.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan