BasBQ
Beef en Steak

Rack of Lam rosemary

 
 
 
 
 
 

Bidle

Gemarineerd
Berichten
1.993
Onlangs kwam er een topic van vogels voorbij,.... hmmmm, kortom moest, kon niet anders!  ;)




Mooi lamsrack en aan de gang. Eerst de rozemarijn erin en daarna zwarte peper en grof zeezout. Verder helemaal niks,....



2014-06-22 Rack of Lam rosemary 01 by Bidle, on Flickr



2014-06-22 Rack of Lam rosemary 02 by Bidle, on Flickr



2014-06-22 Rack of Lam rosemary 04 by Bidle, on Flickr




Het feestje kan weer beginnen:



2014-06-22 Rack of Lam rosemary 06 by Bidle, on Flickr



2014-06-22 Rack of Lam rosemary 05 by Bidle, on Flickr



2014-06-22 Rack of Lam rosemary 07 by Bidle, on Flickr




Temperatuur was goed,... dus opdienen met worteltjes, broccoli en aardappelpuree met cr?me fra?che (Laatste twee gewoon in de keuken klaar gemaakt.). Belangrijker het was weer heerlijk!!



2014-06-22 Rack of Lam rosemary 09 by Bidle, on Flickr



2014-06-22 Rack of Lam rosemary 11 by Bidle, on Flickr






Het was weer een heerlijk weekend!!  B-)
 
Lekker hoor!! Jij hebt heerlijk gegeten!!
 
Ziet er lekker uit (persoonlijk maakt het mij niet uit of de botjes wel of niet verbranden .. dus ik pak ze niet in met folie) ;)
 
Bedankt mannen!
Ja het was een goed weekend met een hoop lekkers. Vorige week was het ook al raak en aankomend weekend hopelijk ook mooi weer.



Fardo NL zei:
Ziet er lekker uit (persoonlijk maakt het mij niet uit of de botjes wel of niet verbranden .. dus ik pak ze niet in met folie) ;)


Mij ook niet heel erg, maar vind het wel leuk om te doen en vind het ook nog eens goed staan.  :)
 
Wat een heerlijk stuk vlees....  :D
 
op welke temperatuur heb je dat gegaard, en bij welke kerntemperatuur eraf gehaald?
lijkt me een heel mooi gerecht dat lamsrack.

ik denk zomaar dat het heerlijk was, en prachtige foto's
 
Had er al best veel over gelezen en heb gekozen om het indirect te doen. Heb de bbq warm gestookt tot een 215 graden. Vervolgens 2x het vlees gedraaid zodat beide kanten richting het vuur kwamen te liggen (dus niet omgedraaid; zie foto's begin en einde).

Vervolgens netjes gewacht totdat de kern ~58 graden was. Het vlees was echt perfect, dus ben benieuwd of het geluk was. Ik heb nog een mooi stuk liggen dus over een poosje nog een keer proberen op dezelfde wijze.
 
dank je wel, ik denk dat ik weet dat het deze week een keer gaat gebeuren hier thuis  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan