BasBQ
Beef en Steak

Q the book

Ik heb net gehoord dat Leo het niet meer droog houdt! Dus snel met het verhaal!
 
nee echt niet, zelfs desiree kan mij niet meer in bedwang houden
 
OK, we zijn er uit. Na wat brainstormsessies tussen de leiding en het forum sparring team zijn we op het volgende uitgekomen.

Een receptenwedstrijd gebaseerd op het werk van Steven Raichlen, de meeste van ons hebben wel een boek van Steven in de kast staan en kunnen daar dan, als ze aan de beurt zijn, een recept uit kiezen. We hebben ook even aan Steven gevraagd of dat goed was en hij vond het "Totally OK"!

In het kort komt het er op neer dat het een variant is op Tuesday with Dorie, een lang lopend project op het net waarbij iedereen iedere dinsdag iets bakt uit het boek Baking from my Home to Yours van Dorie Greenspan. Onze uitvoering gaat "Steven & Me" heten.

Je kunt je binnenkort opgeven hiervoor. Ons leek het leuk om Leo het spits te laten afbijten omdat hij de initiator is van het geheel.
Deze week nog zullen we een speciaal subforum openen voor de wedstrijd met de precieze regels, draadje om je op te geven etc.
 
Hij heeft nog al wat boeken geschreven, maar een leuk plan.
 
Gaat meer dan 200 jaar duren om de meeste recepten van hem te proberen, dus dit is er eentje voor de lange adem ;) Ik doe mee :)
 
mag ik ook meedoen?  :)
 
Vooruit dan, we gaan ervoor! Leuke naam ook. Steven & Me ;)
 
Dominique zei:
Vooruit dan, we gaan ervoor! Leuke naam ook. Steven & Me ;)

ja, leuk verzonnen inderdaad  :)
 
Klinkt leuk! Weet niet hoeveel tijd ik er voor heb, maar klinkt evengoed als een leuke uitdaging :)
 
Leuk uitgewerkt idee, dan gebruik ik tenminste mijn BBQ ook eens een keer  :p ::)
 
@Domi, ja, ere wie ere toekomt, mooi verzonnen door je die titel!

@WiZZarD, ??n keer in de maand barbecue je toch wel? Nou dan doe je dat recept gewoon...
 
Leuk idee,
 
noskos zei:
@Domi, ja, ere wie ere toekomt, mooi verzonnen door je die titel!

Dank je wel, ik voel me vereerd ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan