BasBQ
Beef en Steak

Q the book

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
is het een idee om maandelijks door iemand een menu te laten uitzoeken en dat wie mee wil doen het betreffende menu in die maand maakt en plaatst?
een soort van q the book?
 
vind ik leuk  :D
 
Is dat niet een beetje het zelfde als de foto wedstrijd?
 
fotowedstrijd kan je nog zelf bepalen wat je maakt, maar nu heb je een maand de tijd om een voorgeschreven menu te maken, denk dat het voor sommigen wel leuk is om eens iets te "moeten" maken, wat ze anders zelf niet zo snel zelf uit zouden kiezen.
Moet natuurlijk nooit een verplichting worden
 
Dat is natuurlijk een leuk idee, maar dat doen de anderen al ;).

De fotowedstrijd is de laatste maanden toevallig vrij breed van opzet maar wie weet dat het een keer over een recept gaat. Vrijheid blijheid ;).
 
Frits zei:
Dat is natuurlijk een leuk idee, maar dat doen de anderen al ;).

De fotowedstrijd is de laatste maanden toevallig vrij breed van opzet maar wie weet dat het een keer over een recept gaat. Vrijheid blijheid ;).

klopt helemaal  :)
 
Weet wel dat Dennis dat destijds met veel overgave gestart is maar wij willen wel vernieuwend zijn en niet alles kopieeren.
 
Frits zei:
Weet wel dat Dennis dat destijds met veel overgave gestart is maar wij willen wel vernieuwend zijn en niet alles kopieeren.

is ook wel wat voor te zeggen, zal eens nadenken over een nieuw en origineel iets, is idd leuk om je te kunnen onderscheiden van het andere forum
 
Is natuurlijk wel een origineel concept dat Q the Book ;)
 
Ik denk dat we iets leukers hebben verzonnen....
 
vertel, vertel
ben niet nieuwsgierig hoor
 
ik kan de spanning nu al bijna niet meer aan  :)
 
Nou wordt ik toch ook wel nieuwsgierig..... ???
 
Ik heb er helemaal slecht van geslapen.
 
The suspense is kiling.... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan