Beef en Steak

Pulled Pork

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bidle
  • Startdatum Startdatum
Even snel tussendoor,..... hij is nu iets langer dan 2 uur ingepakt en 88 graden!! :) 

Heb nog foto's van het inpakken, maar alles komt er uiteraard nog aan, ben gewoon blij.  B-)

Mooiste moment. De Noskos versie blijft een topper.

En zo meteen lekker genieten van het lekkerste broodje wat je ooit hebt gegeten! :)

Geniet er maar van, en alvast gefeliciteerd met je knor.
Want die zal er best wel aankomen.

ben ook best wel benieuwd naar het eind resultaat

Sorry mannen, echt bedankt voor het volgen,.... het was zo lekker en toen moest ik weg naar een feestje. Kortom ben net thuis en ben gelijk de foto's aan het klaarzetten. Nog even geduld!!! :)

[edit]Klaar met de foto's en de rest van het verhaal! [/edit]

Enfin,... terug naar de glaze,.... zij het een beetje mosterd na de maaltijd, maar wel een heerlijke maaltijd.  ;)

Bijna klaar voor het inpakken en de handschoenen ook al te voorschijn gehaald. Sowieso handig om nu al te gebruiken om het stuk vlees op te pakken. De bark is nog een beetje zacht, dus twijfel een beetje om hem in te pakken. Dus toch gedaan,....

2014-07-05 Pulled Pork 14 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 15 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 16 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 17 by Bidle, on Flickr

Dan is het zo ver,... de eindsaus kan gemaakt worden. Komt idd een hoop vocht vanaf, maar dat is niet erg. Gelijk aan het plukken en dan ging makkelijker dan ik had verwacht,.... wat ziet het er mooi uit en die geur; heerlijk!! Ook de bark is toch goed gelukt en ondertussen moest ik het even proeven,... mmmh,

2014-07-05 Pulled Pork 18 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 19 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 20 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 21 by Bidle, on Flickr

Snel die eindsaus er voorzichtig doorheen in etappes, zodat het niet t? kan worden. En klaaaaaar!!!! Dus broodje opmaken.

2014-07-05 Pulled Pork 22 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 23 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 24 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 25 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 26 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 27 by Bidle, on Flickr

Of het lekker was,... nou na twee happen ging het broodje weer open om de hoop vlees even op te hogen!!!!  :P :D

2014-07-05 Pulled Pork 28 by Bidle, on Flickr

Bedankt voor het kijken en voor wie het nog niet gemaakt heeft,....... hopelijk werken de foto's motiverend!  ;)

Wat doe je ons aan man, zit hier na m'n ontbijtje al weer te kwijlen achter de pc.
En die badge is meer dan verdiend :)
Btw, dat van het ophogen van het vlees op je broodje komt me bekend voor :D :D

Geweldige foto's, kan het bijna ruiken. Proficiat met je Knorretje.

Ik zit hier gewoon te watertanden! Ziet er verrekes lekker uit!
Gefeliciteerd met je Knor!

Lekkuuur

Wat was is dit lekker, wel fijn dat ik gelijk goed voorzien ben. Alhoewel de omgeving met al flink aan het kaal plukken is.  :-O

structor zei:
Wederom top foto's. Mooi resultaat hoor!

Was de koolsla van eigen hand?

Congrats met je knorrie!

Nope,... deze komt van de C1000. Vind deze wel erg lekker van de standaard koolsla die je kunt kopen. Heb al vaker gekocht, dus wist dat het wel goed zat.

Terug
Bovenaan Onderaan