Beef en Steak

Pulled Pork

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bidle
  • Startdatum Startdatum

Bidle

Gemarineerd
Zoo,.... eindelijk PP onder de lens maken. Hopelijk krijg ik dan een knorretje!? :P

Dus gelijk deze nacht begonnen! Vlees injecteren, rub over het mooie stuk vlees en inpakken. Morgen vroeg weer op om mooi op tijd aan de gang te kunnen.  :)

2014-07-05 Pulled Pork 02 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 03 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 04 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 05 by Bidle, on Flickr

Nou het begin is er nu de rest nog, maar heb er iig zin in. Nu eerst een paar uurtjes pitten.  B-)

Succes

je voorbereidingen zijn al goed, succes vandaag

Wat voor rub en injectie heb je gebruikt?

Deze ochtend vroeg op,... gelukkig heb slaap ik altijd maar een paar uur,... dus dat was geen probleem.

Vlees uit de koelkast halen en uitpakken,... ruikt nu eigenlijk al goed, maar nog niet goed genoeg om de tanden erin te zetten. ;)

2014-07-05 Pulled Pork 06 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 07 by Bidle, on Flickr

Zoals Ceriel al aangeeft, ;) ... de Bidle02 is hiervoor in actie gekomen en klaar voor het vlees; dus erop met dat spul!

2014-07-02 Handle WSM 57 03 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 08 by Bidle, on Flickr

Na een kleine 2 uur even kijken of alles nog netjes verloopt,... okay, kijk de hele tijd, maar enkel een foto dan om het ook aan jullie te laten zien. ;)

2014-07-05 Pulled Pork 09 by Bidle, on Flickr

2014-07-05 Pulled Pork 10 by Bidle, on Flickr

Jappert zei:
Wat voor rub en injectie heb je gebruikt?

Ik volg op een paar dingen na alles van Noskos:
Rub van mezelf en straks de glaze van Noskos enkel dan zonder honing, want in mijn bbq-saus zit al honing; gebruik dit keer kant en klare van Baby-Ray's. De injectie van Noskos, maar enkel iets andere verhoudingen.

Frits zei:
Ik zie dubbel geloof ik... Succes

Thx!

Terug
Bovenaan Onderaan