BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
omdat we samen heerlijk een weekje weg zijn had ik de tijd om weer een keer pulled pork te maken.
Gistermorgen vroeg opgestaan en om 6 uur lagen er 2 procureurs op de BBQ.
's-Avonds om 22.30 stond de thermometer op 88 graden en mochten ze eraf, gisteren meteen gepulled en natuurlijk even geproefd.

Heb er een paar foto's van, vond het tot nu toe de beste sessie die ik gemaakt heb

IMG_2920.jpg


IMG_2921.jpg


IMG_2923.jpg


IMG_2925.jpg


IMG_2932.jpg


heb nog meer foto's gemaakt, maar omdat internet hier erg traag is, zal ik de rest van het weekend posten.

bedankt voor het kijken
 
Leo, het water loopt me in de mond.
 
is al weer te lang gelden dan ik dat gemaakt heb moet het spoedig weer doen, want het water loopt me in de mond al ik dit weer zie
 
Heb gelukkig nog wat zakjes in de vriezer, want nu heb ik weer trek!
 
Ziet er goed uit Leo!
Ik heb gelukkig nog wat in de vriezer liggen.
Ook nog procureurs voor wanneer het weer op is trouwens haha
 
Mike v R zei:
Leo,dat heb je goed voor elkaar.

Hij heeft het zowiezo goed voor elkaar, hij heeft iedere dag van deze week de Q aan!

(Behalve gisteren dan ;))
 
Mooie vakantie besteding zo!  8) Krijg zo wel weer erge zin om zelf ook weer PP te gaan maken.
 
Leo, dat ziet er weer helemaal prima uit. Is dat voor elk een procureur? Dan hebben jullie genoeg voor deze week, lijkt me. Eet smakelijk. :p
 
zoals ik beloofd had hier meer foto's van de pulled pork

IMG_2931.jpg


zoals je kan zien, leer ik nu ook aardig om de temperatuur binnen de perken te houden, vind dat al een sport op zich

IMG_2931.jpg


IMG_2935.jpg


IMG_2936.jpg


IMG_2937.jpg


IMG_2939.jpg


IMG_2938.jpg


het was weer fantastisch.
Dit is mij beter bevallen dan om 's-avonds te beginnen en een nacht door te gaan.

bedankt voor het kijken
 
Ziet er goed uit Leo!
Ik vind het ook fijner om vroeg te beginnen en tot 's avonds laat door te gaan hoor.
Nacht door trekken ik zowieso niet meer :p
 
Frits zei:
Het water loopt me in de mond!

ben er ook best wel trots op Frits, het is ongelooflijk wat ik hier tot nu toe al geleerd heb wat bbq-en betreft.
Vond het best wel moeilijk om de temperatuur tussen de 107 en 120 graden te houden, maar gaat me steeds beter af.
 
Erg lekkere foto's zo! Ik had gister nog een restje PP dus ik kan me goed voor de geest halen hoe het smaakt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan