BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork

 

dvdende

Tondelzoeker
Berichten
12
Vandaag kleine 8 uur bezig geweest (althans, de bastard) met een mooie lading pulled pork. Ingespoten met appelsap, gerookt met appel chunks, gerubbed met Angus & Oink combi van Sweet Bones & Butts en een vleugje Pigasus
1000076858.jpg

1000076856.jpg

1000076882.jpg

1000076884.jpg

1000076911.jpg

1000076912.jpg
 
Dat ziet er heerlijk uit. Gefeliciteerd met je knor.
 
Lekker!! Eet smakelijk!

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
 
Netjes! Ook een mooi stukje vlees zo. Hoeveel kg was dit prachtstuk?
Dit was zo'n 1300gram

Dat ziet er smakelijk uit! Heb je er broodjes mee gemaakt?
Nog niet šŸ˜‰ maar dat is wel het plan. Dit is (aanvullend) voor het verjaardagsfeest van m'n kinderen (tweeling). Vorige keer had ik een PP sessie van zo'n 11 uur. Wilde niet het risico lopen op hongerige gasten, dus maar vast van tevoren gemaakt
 
Ziet er goed uit.
Leuk om te maken he?
Ja echt top. Dit was dus de 2e keer voor mij. Merkte dat het al een stuk soepeler ging, omdat ik inmiddels veel meer gevoel heb voor de temperatuur controle/regeling. Dat, en ik had nu geen druk om het op een bepaalde tijd af te hebben, omdat het sowieso voor een later moment was
 
De eerste keer is altijd spannend. Hoe vaker je het maakt, hoe leuker het wordt. En een goede training om de temperatuur te beheersen

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
 
Heerlijk hoor, gefeliciteerd met je knor... Ik maak tegenwoordig mijn PP een dag van te voren en laat het lekker overnight rusten in haar eigen vocht... goed ingepakt en in zo'n prachtig mooie thermobox. 's morgens is het dan vaak nog heerlijk warm en zeldzaam goed pullbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan