BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork vraagje

 
 

Peter_fijten

Vuurmaker
Berichten
79
Hey iedereen,

Van familie heb in wat overgebleven procureur gekregen (horeca en Corona tijdperk gaan niet zo goed samen).

Nu lijkt me dit een uitgelezen kans om hier mee low en slow te gaan oefenen en pulled pork mee te maken. Nu is het enige wat me tegenhoudt het gewicht van de stukken. Ze zijn namelijk maar 500 gram per stuk. De recepten vragen bijna altijd voor een hele procureur van 2-3 kg.

Kan ik het met deze stukjes nog altijd proberen en dat ze dan sneller gaar zijn? Of beter het echte werk met een hele procureur?

Bedankt voor jullie input.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik zou dit wel durven, maar dan kort roken en gelijk inpakken. Anders droogt dit veel te snel uit.
Je zou de stukken ook nog bij elkaar kunnen binden.

Of als procureursteaks grillen. Kan ook heel lekker zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Hi Peter,

Zelf zou ik de losse stukken proberen op te binden en zo een groot stuk te maken.

Of.... plakken snijden, gyros of shoarma kruiden erop en een spies maken en grillen voor broodjes

Als je een vleesmaler hebt is dat ook nog een optie om samen met wat rundvlees er HoH gehakt van te maken voor burgers, gehaktbrood oid van te maken.

Keuze genoeg. Succes en alvast smakelijk eten 😃
 
Ik koop ze hier vaker klein, meeste succes heb ik met dingen als char siu en inderdaad iets als gyros, maar ze gaan ook goed als pulled pork hoor. Veel bark dus veel kansen om smaak toe te voegen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 
Als je pp wilt maken zou ik het opbinden. Of ander zoals gezegd char siu. Das ook erg lekker
 
Bedankt voor alle reacties. Ze gaan voor iets anders dan pulled pork de Q op dat duidelijk. Nog even laten bezinken wat voor lekkers dat gaat worden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan