BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork voor Dominique

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Morgen komen Domi en haar vaste verkering hier op bezoek en ik heb besloten om Pulled Pork voor ze te maken.

Ik maak regelmatig Pulled Pork maar eigenlijk nooit meer een fotoserie erbij, maar omdat er op ons forum nog niet zoveel Pulled Pork bereidingen staan kan hij er wel bij denk ik.

Variatie op de noskos' basis rub, moet toch een beetje oefenen voor de Tony Stone en ik krijg een jurylid over de vloer ;)
ppdomi-1-1.jpg


Stuk knorretje.
ppdomi-1-2.jpg


In de rub.
ppdomi-1-3.jpg


Het geheel ligt nu in plasticfolie gewikkeld in de koelkast en gaat er zo rond een uur of 10 op vanavond.

Wordt vervolgd.
 
ik ga je volgen Dennis, kijken wat ik niet goed deed, haha
succes ermee
 
Goed bezig Dennis. Ik ga vanavond ook PP maken + foto's ;)
 
Zit hier net een broodje PP te eten, maar morgen lust ik er nog wel eentje ;).
 
Ik ga dit draadje heel erg serieus volgen......
 
Ik begin nu al te watertanden  :)

Ik ga dit draadje ook volgen, i.v.m. mijn voornemen om binnenkort ook een PP te willen gaan maken.

Groeten
Marcel
 
Ik volg het alleen maar om alvast te zien wat ik morgen te eten krijg.....
 
De variatie in de rub,moet ie nog geheim blijfen of ga je die met ons delen.
 
Iedereen weet inmiddels wel hoe ik mijn PP maak, de meeste mensen hebben het de eerste keer volgens de manier op mijn blog gedaan, dat is denk ik nog steeds de juiste manier, dus het verschil zit hem in andere dingen, o.a. de rub, vandaar dat ik deze voor mezelf hou ;)
 
Je hebt in iedergeval mooi weer er waren geen briketten meer te koop bij ons in Beverwijk anders was ik ook aan de gang gegaan en veel plezier met je PP.
 
Wat zal het nu lekker ruiken in de tuin bij Chez noskos :)
 
Hmm deze gaat snel! Staat op 177°F, straks even kijken of de thermometer wel helemaal goed zit!
 
succes er nog mee Dennis, ik zit nu ook te smullen van een broodje pp
 
Hij blijft rustig hangen op 180°F, tweede plateau, dus ik zit nog goed op schema ;)
 
Als hij maar op tijd klaar is, bel anders even, we komen toch langs de KFC ;)
 
Zit op zo'n 185 graden, over een uurtje is hij er wel hoor ;)
 
Dit was bij 180°F.

ppdomi-2-2.jpg


ppdomi-2-1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan