Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel even geproefd uiteraard. Maar het moeilijkste van deze run was dat nadat de bakken gevuld waren, ik ze naar een collega moest brengen..... het was voor een feestje van hem en zijn vrienden. Volgende keer hou ik hem weer lekker zelf. Maar deze was leuk om te doen vanwege de hoeveelheid. De hoeveelheid vlees heeft er waarschijnlijk ook voor gezorgd dat de run "iets" langer duurde dan gepland. Maar ja low en heel slow.picosuma zei:Ziet er wel weer lekker uit een broodje PP erop een augurk en smullen maar
Bart1978 zei:Ik heb wel even geproefd uiteraard. Maar het moeilijkste van deze run was dat nadat de bakken gevuld waren, ik ze naar een collega moest brengen..... het was voor een feestje van hem en zijn vrienden. Volgende keer hou ik hem weer lekker zelf. Maar deze was leuk om te doen vanwege de hoeveelheid. De hoeveelheid vlees heeft er waarschijnlijk ook voor gezorgd dat de run "iets" langer duurde dan gepland. Maar ja low en heel slow.picosuma zei:Ziet er wel weer lekker uit een broodje PP erop een augurk en smullen maar
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Nee ik mocht niet meedoen maar ik heb vanavond een ander feest waar ik heen ga. Helaas op een negende verdieping, dus geen barbeque. Gaat een zware avond worden. maar gelukkig heb ik allebei de boeken van Smokey Goodness dus ik vermaak me wel.picosuma zei:Bart1978 zei:Ik heb wel even geproefd uiteraard. Maar het moeilijkste van deze run was dat nadat de bakken gevuld waren, ik ze naar een collega moest brengen..... het was voor een feestje van hem en zijn vrienden. Volgende keer hou ik hem weer lekker zelf. Maar deze was leuk om te doen vanwege de hoeveelheid. De hoeveelheid vlees heeft er waarschijnlijk ook voor gezorgd dat de run "iets" langer duurde dan gepland. Maar ja low en heel slow.picosuma zei:Ziet er wel weer lekker uit een broodje PP erop een augurk en smullen maar
Dat is dan inderdaad moeilijk om weg te brengen maar mocht je niet mee doen met het feestje ??
Die boeken zijn fijn h??!Bart1978 zei:Nee ik mocht niet meedoen maar ik heb vanavond een ander feest waar ik heen ga. Helaas op een negende verdieping, dus geen barbeque. Gaat een zware avond worden. maar gelukkig heb ik allebei de boeken van Smokey Goodness dus ik vermaak me wel.
Klopt. Vooral de eerste is heerlijk om te lezen. Deel twee is wat meer exotisch. Maar nog wel de moeite waard. Goede reden om een grotere grill te kopen. Ben aan het sparen voor een braai 1200. Maar dat duurt nog een paar jaar voor die er is denk ikTheJoster zei:Die boeken zijn fijn h??!Bart1978 zei:Nee ik mocht niet meedoen maar ik heb vanavond een ander feest waar ik heen ga. Helaas op een negende verdieping, dus geen barbeque. Gaat een zware avond worden. maar gelukkig heb ik allebei de boeken van Smokey Goodness dus ik vermaak me wel.
Alhoewel ik deel 1 wat meer kan toepassen.. dat zuid Amerikaanse moet nog een keer gaan gebeuren
Sent from my Moto G (5S) Plus using Tapatalk
Ja die zijn wat warmer geweest. Binnenkort krijg ik mijn temperatuur meter binnen (inkbird x2) die door een foutje 2x besteld is waardoor ik de temperatuur beter in de gaten kan houden. Voordeel van 2 inkbirds is dat ik alle vier de stukken in de gaten kan houden.Ronny zei:Ziet er top uit.
Waarschijnlijk zijn de 2 bij de vuurbak dan toch wat te warm geworden.
Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk
Ik heb de X6 zijn fijne apparaatjes voor weinig..Bart1978 zei:Ja die zijn wat warmer geweest. Binnenkort krijg ik mijn temperatuur meter binnen (inkbird x2) die door een foutje 2x besteld is waardoor ik de temperatuur beter in de gaten kan houden. Voordeel van 2 inkbirds is dat ik alle vier de stukken in de gaten kan houden.Ronny zei:Ziet er top uit.
Ik zat te twijfelen over de x6 maar heb voor de x2 gekozen voor ik de vraag voor dit project kreeg. Maar met 2x een x2 kom ik ook een heel eind. Weet nu dat ik de stukken bij de vuurkast het meest in de gaten moet houden.TheJoster zei:Ik heb de X6 zijn fijne apparaatjes voor weinig..Bart1978 zei:Ja die zijn wat warmer geweest. Binnenkort krijg ik mijn temperatuur meter binnen (inkbird x2) die door een foutje 2x besteld is waardoor ik de temperatuur beter in de gaten kan houden. Voordeel van 2 inkbirds is dat ik alle vier de stukken in de gaten kan houden.Ronny zei:Ziet er top uit.
Bart1978 zei:Ik zat te twijfelen over de x6 maar heb voor de x2 gekozen voor ik de vraag voor dit project kreeg. Maar met 2x een x2 kom ik ook een heel eind. Weet nu dat ik de stukken bij de vuurkast het meest in de gaten moet houden.
Dan gebruik ik twee smartphones. Om het makkelijk te houden...TheJoster zei:Bart1978 zei:Ik zat te twijfelen over de x6 maar heb voor de x2 gekozen voor ik de vraag voor dit project kreeg. Maar met 2x een x2 kom ik ook een heel eind. Weet nu dat ik de stukken bij de vuurkast het meest in de gaten moet houden.
Maar kan je op de app dan twee x2's meten/volgen? Of gebruik je de tweede zonder Smartdevice?
De rooster temperatuur kan ik de thermometer in het deksel in de gaten houden. Die wijst in mijn geval 20 graden minder aan dan de rooster temperatuur. Dus met de inkbirds kan ik het vlees in de gaten houdenRonny zei:Maar kan je dan alleen het vlees in de gaten houden of ook de rooster temperatuur?
Nu ben ik nog niet echt een expert, maar volgens mij is voor goede pulled pork de rooster temperatuur haast nog belangrijker als de vlees temperatuur.