BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork sessie op een mistige herfst zaterdag in november!

Je hebt je best weer gedaan Geert! mooie sessie.
 
Nog even terugkomende op de vraag van Nosmo in verband met de werking van de injector waar ik eerder in dit draadje al mijn (minder goede) ervaring deelde in verband met de in de vloeistof aanwezige kleine uienpoeder deeltjes.

Inmiddels heb ik vandaag ook een filmpje gezien op www.killerhogs.com en daarin wordt ook expliciet gemeld dat je geen partikeltjes in de vloeistof mag hebben om te voorkomen dat je de injector beschadigd!
Mijn eigen ervaring dit weekend klopt dus en gelukkig ben ik op tijd gestopt met het gebruik!
De injector die ik gebruik heb is vrijwel identiek aan degene in het filmpje, vergelijk de foto op pagina 1 van dit draadje met het filmpje....
Het is maar een weetje.....zie hieronder de link!

Killer Hogs BDI Injector - Competition BBQ Meat Injector

 
Mooi verslag en heerlijke plaatjes!
 
Lachen dat filmpje, hij verteld net dat je vanwege de rubber achtige slang je hand niet op de slang hoeft te houden, gaat verder met injecteren maar niet eerder dan dat hij zijn hand...... op de slang plaatst =))
 
structor zei:
Lachen dat filmpje, hij verteld net dat je vanwege de rubber achtige slang je hand niet op de slang hoeft te houden, gaat verder met injecteren maar niet eerder dan dat hij zijn hand...... op de slang plaatst =))
Waarschijnlijk om te voorkomen dat hij door de stroefheid van de (siliconen) slang de flacon met vloeistof omkiepert.... :)
 
Deze pp ziet er wel errrrrrug lekkerrrrr uit.  :D

Ik heb er gekukkig ook nog eentje in de vriezer liggen. Dussssssss......
Ook maar is aan de slag, moet ook maar is proberen met injecteren en kijken hoe dat wordt.
 
Ik denk dat de knorretjes op waren en dat ik moet wachten totdat de bestelling met nieuwe knorretjes weer binnen is.
 
Jij had toch alle badges al?
 
Terug
Bovenaan Onderaan