BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork op een druilerige dag!

 

Ronald Bonestroo

Kooltjesharker
Berichten
245
De hele week al zieke kinderen hier gehad en zelf kwam ik er ook niet ongeschonden vanaf. Snotterig, keelpijn, hoofdpijn en alles doet zeer.
Gisteren getest en vandaag dus verplicht thuis....

Dan maar van de nood een deugd maken en een stukje procureur uit de vriezer gehaald, ontdooid en in een rub van Van Beekum gezet.
Vanmorgen om 9 uur de BBQ aangestoken, twee blokjes appelhout erbij en het vlees erop en we moeten weer flink geduld hebben...

Gisteren al een recept van @noskos in de praktijk gebracht met een ietwat lichte aanpassing. Carolina mustard sauce.
Ik had alleen dijon-mosterd, dat is flink scherp, dus ik heb 't iets tegenwicht gegeven door er iets meer tomatenketchup bij te doen. Tikkie meer honing en 't was weer mooi in balans!
Weer eens wat anders dan de bruine BBQ-saus ;)

Tussendoor een simpele coleslaw gemaakt en tijdens het rusten van 't vlees wat aardappelpartjes gebakken.
Bordje opgemaakt en smullen maar!

Was weer top!

IMG_8472.jpg
IMG_8476.jpg
IMG_8490.jpg
IMG_8492.jpg
IMG_8498.jpg
 
Daar knapt iedere zieke snel van op.
Lekker broodje.
 
Ziet er lekker uit zeg…hier thuis hetzelfde zondag laatste dag van quarantaine dus morgen voorbereiden en zondag de bbq is flink laten roken voor 2,3 kilo procureur… ben benieuwd
 
Ziet er lekker uit zo!

Mooi opgelost ook met de mosterd.
 
Dat is dan wel weer POSITIEF 😅 ik heb het nu voor de 3de keer…. Koploper COVID denk ik!!

Maar heb je deze run gemaakt op de weber summit E6?
 
Ziet er lekker uit , maar waarom heb jij je thermometer draad door de top vent lopen .
 
Ziet er lekker uit , maar waarom heb jij je thermometer draad door de top vent lopen .

Dat is de tweede probe die de temperatuur binnenin meet.
Moet ik nog zo'n clipje voor kopen, maar tot nu toe werkt dit stiekem best goed :)
 
Zou dat lekker zijn na zo'n 8-10 uur garen op 110 graden?
 
Heerlijk! Dat ziet er echt heel lekker uit! En met de coleslaw en de aardappeltjes een complete maaltijd.
 
Lekkere fotootjes ook wel Ronald!
Hou vol kerel, blijf vooral negatief!
 
Terug
Bovenaan Onderaan