BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork op de Bastard

 
 

Sabine

Kooltjesharker
Berichten
206
Zeker niet voor het eerst pulled pork gemaakt maar wel voor het eerst op de bbq.
Gistermorgen om half 9 de bbq aangestoken (zo vroeg was echt een nieuwe gewaarwording 😅)
De procureur, die al de hele nacht lekker in de raspberry rub heeft gelegen, erop gelegd en dan is het gewoon geduld hebben. Om de 2 uur ingekwast met whiskey en tussendoor vooral dicht gelaten.

Ook nu weer blijkt de temperatuur een tijd rond de 68 graden hangen, maar ik heb inmiddels bijgeleerd dus weet dat dat “de zone” is. (thx Noskos)
Tussendoor tijd genoeg om heerlijke brioches zelf te bakken volgens het recept van Francesca kookt.

Op stipt 72 graden lekker ingepakt met wat boter en weer whiskey en terug op de q.
Precies op tijd voor het eten bereikt mijn varkentje 92 graden, nog even rusten en ondertussen maak ik de saus en de koolsalade.
Nou het was heer-lijk kan ik zeggen! Daar kan geen oven-pulled-pork tegenop! 🐷😋🙌🏼

IMG_8249.jpeg
 
ziet er goed uit, en als het goed is krijg je een knorretje bij je naam.

denk dat ik binnenkort ook maar weer eens pulled pork ga maken, maar dan moet ik niet vergeten om foto's te maken
 
Goed bezig, en weer een mooie verslaggeving. Gefeliciteerd met je knor

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 
Gefeliciteerd met je knor award🐷! ziet er weer lekker uit! & een foto van je procureur op de Q netjes 😄 die hoeft nu sowieso niet naar de rookkamer 😋
 
Deze is natuurlijk overduidelijk, een welverdiende knor. Begrijp alleen nog steeds niet dat iedereen voor de fanfare uitloopt met felicitaties. Dat is in het verleden al vaker mis gegaan.
Maar terugkomend op deze pp. Mooi gemaakt en ziet er heel goed uit. Van mij mag je pic collage in het vervolg achterwege laten, met een vergrootglas je foto's bewonderen vind ik best een gedoe.;)
 
zo, dat ziet er lekker uit!

Gefeliciteerd met je 🐷
 
Deze is natuurlijk overduidelijk, een welverdiende knor. Begrijp alleen nog steeds niet dat iedereen voor de fanfare uitloopt met felicitaties. Dat is in het verleden al vaker mis gegaan.
Maar terugkomend op deze pp. Mooi gemaakt en ziet er heel goed uit. Van mij mag je pic collage in het vervolg achterwege laten, met een vergrootglas je foto's bewonderen vind ik best een gedoe.;)
Thx!
Ah… ik had dat eigenlijk expres gedaan omdat het anders zo’n gigantische post wordt… misschien is tot 4 foto’s per collage beperken een mooi compromis 😉
 
Thx!
Ah… ik had dat eigenlijk expres gedaan omdat het anders zo’n gigantische post wordt… misschien is tot 4 foto’s per collage beperken een mooi compromis 😉
We zijn hier dol op foto's. je kunt er 20 in 1 bericht plaatsen
 
Terug
Bovenaan Onderaan