BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork on the double

 
 
 
 
 

Ridevi71

Forum Meubilair
Berichten
10.108
Hoi BBQ collega's.

De voorraad pp was op dus deze mooie dag gebruikt om weer eens een flinke batch te maken.
Bijkomend voordeel is dat je dan zeker weet dat je lekker gaat eten want je staat zelf aan het "culinaire roer".

De pp gemaakt volgens het wedstrijd recept van noskos, met hier en daar een kleine twist.
De injectie mix bijvoorbeeld met wat extra knoflookpoeder en mijn eigen standaard rub op smaak gebracht.

Naast de pp ook de bbq beans gemaakt. Ook hier grotendeels het recept volgens noskos maar nu rozemarijn en gedroogd fruit toegevoegd.

De pic's

Het preppen gisteren avond


En vanmorgen om 8.30 op de bbq


Na 5 uurtjes (man, wat ruikt het lekker in de tuin)


Met de glaze


En na 2 uurtjes inpakken


Gepulled


De bbq beans met gedroogd fruit en rozemarijn


En de maaltijd met crackers


Wat was het weer geweldig lekker. Je weet dat pp lekker is, maar als je het weer eens eet weet je weer wat je al die tijd gemist heb.
En dan de bbq beans..... HEERLIJK!!  De rozemarijn is een lekkere toevoeging en het gedroogde fruit is ook een aanrader.

Samen met wat eenvoudige crackers was dit een heerlijke maaltijd.

Bedankt voor het kijken
Rick


 
Ziet er verrukkelijk uit man!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Dat ziet er uit als een fijn dagje Q-en!
 
Lekker Rick! Hoe lang zitten die bonen erop, toch niet zo lang als de varkentjes of wel?
 
Sander72 zei:
Lekker Rick! Hoe lang zitten die bonen erop, toch niet zo lang als de varkentjes of wel?

Hoi Sander.
2 Uurtjes.
De avond ervoor alle ingredi?nten in het bakje gedaan en de volgende ochtend samen met de pp even 2 uurtjes erop. Krijgt het een lekkere rooksmaak mee. Daarna op de aanrecht onder folie laten afkoelen. Vervolgens voor het eten nog even opwarmen en aanvallen.

Het is erg lekker en je kan er lekker je eigen creativiteit in kwijt.
 
prima maaltijd zo
 
Lust ik wel
 
Lekker!  Doe maar ;)
 
Ziet er heerlijk uit!
 
Ziet er allemaal heel goed uit! Gelijk trek :blush:
 
Lekker!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
Dat is een best gevuld rooster  :)

Doe je de restanten in de vriezer om weer als gewoon PP te eten of gebruik je dit om in andere gerechten te verwerken?

Mooi resultaat gelukt  ;)
 
Peter v zei:
Dat is een best gevuld rooster  :)

Doe je de restanten in de vriezer om weer als gewoon PP te eten of gebruik je dit om in andere gerechten te verwerken?

Mooi resultaat gelukt  ;)

Restanten gaan in de vriezer voor later door de nasi of op een broodje.
Vorige keer heb ik een s een hele batch loempia's gemaakt. Das ook erg lekker
 
Terug
Bovenaan Onderaan