Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Abraham zei:Zou gaaf zijn Leo!
Moet je trouwens je onderschrift niet uitbreiden?
Tom Hendriks zei:Lekker Leo, daar ga ik wel voor op en neer rijden vanuit Brabant..
El Fumarole zei:Zeer herkenbaar. Ik heb voor mijn slager ook al vanalles gedaan maar niets schiet wortel.
E.e.a. kan te maken hebben met de klantenkring. Er komt hier bijvoorbeeld veel bejaard volk bij de slager die niet veel anders willen dan een halve speklap of een karbonade. Veilig, bekend spul. Nieuwe dingen vinden gewoon te weinig aftrek.
Daarentegen vloog de sous vide gegegaarde nep pulled pork deze zomer weg met kilo's tegelijk. Echt waar.
Mensen zijn gewoon raarrrrr.
De kunst is om voldoende mensen aan te trekken die de nieuwe spullen willen afnemen. Voor hardwerkende lokale slagers is het voornamelijk een spel van overleven en om daarnaast nog al die extra moeite te doen. ..ik merk dat dat bij mijn slager in elk geval niet werkt.
Dat is echt geen gek idee!Holkers zei:Ik zou kleine versies maken van de PP-kroks en een batch gewoon gratis meegeven bij elke bestelling. Is voor de snackbar houder geen extra werk, krijgt veel goodwill doordat hij wat gratis weggeeft (en het er bij zegt dat het nieuw is, lokaal, feedback wil) en veel meer mensen gaan het dan proeven.