BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork gewicht/bereidingstijd

 

Scoozy

Kooltjesharker
Berichten
205
Hey Q'ers

Nu komend weekend heb een 10 personen op bezoek (ja ook in Belgie hebben we nu een bubbel van 10 hehe) nu hebben ze mij gevraagd om pulled pork te maken aangezien ze mijn vorige foto's op Fb hadden gezien ;). Wel ik heb een vraag hierover voor de meer ervaren vrienden onder ons ik heb een stuk van 5 kg spieringgebraad voorzien is dit makkelijker/sneller klaar te krijgen als ik het in bvb 3 delen van ongeveer 1.6 kg maak of toch in zijn geheel klaarmaken ? Klinkt misschien een domme vraag maar het is allemaal nogal nieuw voor mij vandaar deze vraag aan jullie ;)
Ik zou hem deze keer ook eens inpakken wat ik bij de vorige niet heb gedaan dit scheelt ook al wat heb ik gelezen zeker nee ?


Mvg Scoozy.
 
Domme vragen bestaan niet, ik zou de spiering ( in NL procureur genoemd) of in zijn geheel maken, of maximaal in 2 stukken van 2,5 kilo bereiden. (heb je wel meer bark)
Inpakken heeft als voordeel dat je meer vocht vasthoudt in hel vlees en dat de PP eerder klaar is, gemiddeld zo'n 8 a 9 uur bij mij.

Ik verplaats deze even naar de Rookkamer, L&S is voor fotoreportages van L&S sessies
 
Wat Frits zegt +2

Mijn 3250gr procureur van 2 weken terug had 8,5 nodig met de 'snelle methode' van noskos.
 
Terug
Bovenaan Onderaan