BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork...een compilatie filmpje

Ik heb even je link aangepast, dan kunnen we gewoon op het forum kijken ;)

Als je even in je bericht kijkt (Verander, rechts bovenaan) dan zie je hoe het er nu staat. Als je gewoon die URL van youtube neerzet zoals hij er nu staat dan zet het forum er zelf de juiste code omheen ;)
 
Leuk filmpje en wat een heerlijke bark.
 
dat heb je leuk gedaan
 
En ook nog eens "veilig" bbq-en zo met de brandweer erbij  :D
Leuk filmpje!!
 
Knap hoor zo op de camping!
 
Lekker vakantie hapje, met de tuinstoel en een pilsje er lekker langs gaan zitten snuiven  ;D
 
Lekker filmpje, ik zeg gefeliciteerd met je knorretje!
 
Waarom zie ik geen filmpje? Ipad?
 
Daar heb ik inderdaad ook last van op mijn iPad!
 
Weer een knorretje  Gefeliciteerd
 
Leuk filmpje! Wordt eens tijd voor mijn eerste PP...
 
Van harte met de knor, prima gedaan en leuk filmpje!
 
Het ligt dus blijkbaar aan mijn ipad  :(

RobinCook zei:
Daar heb ik inderdaad ook last van op mijn iPad!
 
Leuk filmpje!

Die plaatjes onder je naam krijg je dus kennelijk bij het maken van bepaalde gerechten?
 
Leuk gedaan met een filmpje! Gefeliciteerd met je knorretje!
 
Bertje! zei:
Leuk filmpje!

Die plaatjes onder je naam krijg je dus kennelijk bij het maken van bepaalde gerechten?

Varkentje verdien je met een pulled pork, kip en koe verdien je met beer can chicken en brisket. Moet volgens mij wel een recente bereiding zijn en je moet er een draadje met foto's aan wijden, zoek even voor badges voor meer info, is en topic over.
 
Gabor heeft het helemaal goed ;)
 
Mooi filmpje, ga ik ook snel weer doen, ligt nog een mooie in de vriezer op me te wachten.
 
noskos zei:
Gabor heeft het helemaal goed ;)

Ahhhh duidelijk! En jij hebt george micheal dus een keer gebakken op de bbq noskos?

Sorry zal verder niet meer off topic gaan. Nogmaals mooi en duidelijk filmpje! Wou dat ik zo op de camping zat!  ;D

 
Terug
Bovenaan Onderaan