Lekker stuk livar procureur van 3kg uit de vriezer gehaald en een dagje laten ontdooien.
Bij thuiskomst van de avonddienst even een paar injecties gegeven met een mix van:
- 100ml appelsap
- 60ml appelazijn
- 40ml honing
- 30ml worcestersaus
- 1tl zout
- 1tl uienpoeder
Vervolgens lekker rubben in de don marco’s mafia coffee rub en stevig ingepakt en lekker de koelkast in voor de volgende ochtend.
Planning was om 9 uur het erop te knallen. Kinderen, moeilijk, planning in de war maar uiteindelijk om 10 uur toch kunnen starten.
Tussendoor nog een keer gelakt met cherry habanero saus en om 16:45 was de temperatuur 93 graden en kon ik hem heerlijk uit elkaar trekken.
Broodje en zelfgemaakte coleslaw erbij en genieten maar!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bij thuiskomst van de avonddienst even een paar injecties gegeven met een mix van:
- 100ml appelsap
- 60ml appelazijn
- 40ml honing
- 30ml worcestersaus
- 1tl zout
- 1tl uienpoeder
Vervolgens lekker rubben in de don marco’s mafia coffee rub en stevig ingepakt en lekker de koelkast in voor de volgende ochtend.
Planning was om 9 uur het erop te knallen. Kinderen, moeilijk, planning in de war maar uiteindelijk om 10 uur toch kunnen starten.
Tussendoor nog een keer gelakt met cherry habanero saus en om 16:45 was de temperatuur 93 graden en kon ik hem heerlijk uit elkaar trekken.
Broodje en zelfgemaakte coleslaw erbij en genieten maar!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk