Beef en Steak

Pulled Pork (1st)

150degrees zei:
Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Het vlees ziet er nu al goed uit vind ik dus die foto's van het eindresultaat komen helemaal goed hoor :)
En ?4,50 voor dat hele stuk van 3 kilo, da's meer dan een mooie prijs :) M'n dochter betaalde gister ?20,99 voor een stuk van bijna 3 kilo bij de Sligro.
Ik denk dat dat de kiloprijs was.
 
Flink stuk vlees ziet er goed uit en gefeliciteerd met je dochter.
 
Hendrik Willem zei:
150degrees zei:
Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Het vlees ziet er nu al goed uit vind ik dus die foto's van het eindresultaat komen helemaal goed hoor :)
En ?4,50 voor dat hele stuk van 3 kilo, da's meer dan een mooie prijs :) M'n dochter betaalde gister ?20,99 voor een stuk van bijna 3 kilo bij de Sligro.
Ik denk dat dat de kiloprijs was.

Dat verklaart natuurlijk veel. Weer te snel over heen gelezen :)
 
Hendrik Willem zei:
150degrees zei:
Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Het vlees ziet er nu al goed uit vind ik dus die foto's van het eindresultaat komen helemaal goed hoor :)
En ?4,50 voor dat hele stuk van 3 kilo, da's meer dan een mooie prijs :) M'n dochter betaalde gister ?20,99 voor een stuk van bijna 3 kilo bij de Sligro.
Ik denk dat dat de kiloprijs was.
Helaas wel  ;) of komt dan stichting Animal ofzo dan achter mij aan....
 
Hierbij de laatste pics.

DSC_7385_zps7240c8ad.jpg

Pfff wat een werk zeg snel maar even handschoentjes scoren.

DSC_7389_zps8c7973eb.jpg

Na hard werken de beloning.

Om het plaatje (in tekst helaas geen foto's meer gemaakt) compleet te maken. De pulled pork geserveerd op een wit bolletje met Coleslaw/Koolsla van Dominique en dun plakje augurk.

Wat vonden wij ervan. Lekker, maar niet heel speciaal. Wat ik al vaker lees je raakt gewend/verwend aan dit soort smaken. Als voorbeeld mijn eerste hap van een Spiff burger (en ja dat herinner ik mij nog) echt lekker beste burger ooit. Deze smaak sensatie heb ik bij de volgende versies niet meer gehad. Het blijft lekker, maar niet meer speciaal. Alle overige gasten vonden het overig fantastisch lekker etc. Ze snappen alleen niet dat dit vlees zo'n 10uur op de Q ligt. Blijf je er dan constant bij of verbrand het niet of ach je herkend dit soort opmerkingen wel van dit soort crematie Q'ers.

Er komt zeker een volgende keer, maar niet binnen twee maanden ofzo. Oja er zijn nog leftovers waar ik bij de komende week op ga uitleven en nee ik stuur het niet op  :P.
 
Vandaag diverse smaken PP mogen proeven tijdens de cookoff, allemaal heerlijk en toch allemaal anders.
Deze ziet er ook prima uit!
 
Gefeliciteerd met je dochter, je PP ziet er heerlijk uit.
Alvast gefeliciteerd met je knorretje.
 
lekker hoor, gefeliciteerd met je knorretje
 
Gefeliciteerd met je knorretje!!
 
Congrats met je welverdiende knorremans
 
Inderdaad dik verdiend die knor!!
 
camiel zei:
heel mooi resultaat ROJspd, wat ga je met de left overs maken?

Ik heb al enkele ideeen, maar die verklap ik nog niet. Binnenkort verschijnen de foto's. Er liggen helaas maar 3 zakjes te wachten in de diepvries voor verschillende experimenten.

Iedereen bedankt voor de felicitaties voor mijn dochter en de Genootschaps Knor.
 
Gefeliciteerd met je Knorretje!
Wat is tie leuk he :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan