Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders....ik hou van lekker anders, lekker fris!De grote vraag is: kan je het reclamedeuntje van "aardappel anders" nog meezingen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders....ik hou van lekker anders, lekker fris!De grote vraag is: kan je het reclamedeuntje van "aardappel anders" nog meezingen?
Dat was de sandwich spread toch?Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders....ik hou van lekker anders, lekker fris!
Dat aten (en eten) wij ook. Dat is gewoon een ovenschotel. Maar warme sla en gemolten kaas op patat laat ik aan mij voorbij gaanJe kunt er zoveel mee variëren. Voordat de Kapsalon als gerecht was bedacht aten wij thuis ook zoiets al.
Mijn moeder maakte dan een ovenschotel. De bodem bedekken met gehakt of kipfilet blokjes en groentes erdoor ofwel alleen gekruid of wel met een sausje.
En daar dan gebakken aardappeltjes overheen en tot slot geraspte kaas.
Later kwam aardappel anders en was zoiets ook populair voor een tijdje..
Niks mis toch met de hele schijf van vijf in een bakkie? Mis alleen een gebakken ei erop.
En de rest?Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders....ik hou van lekker anders, lekker fris!
Klopt, was met een knipoog bedoeld. Ken het aardappel anders liedje niet en dit kwam in me op