Beef en Steak

Pulled Chicken

Klopt, was met een knipoog bedoeld. Ken het aardappel anders liedje niet en dit kwam in me op

Je kunt er zoveel mee variëren. Voordat de Kapsalon als gerecht was bedacht aten wij thuis ook zoiets al.

Mijn moeder maakte dan een ovenschotel. De bodem bedekken met gehakt of kipfilet blokjes en groentes erdoor ofwel alleen gekruid of wel met een sausje.

En daar dan gebakken aardappeltjes overheen en tot slot geraspte kaas.

Later kwam aardappel anders en was zoiets ook populair voor een tijdje..
Dat aten (en eten) wij ook. Dat is gewoon een ovenschotel. Maar warme sla en gemolten kaas op patat laat ik aan mij voorbij gaan 😅

Niks mis toch met de hele schijf van vijf in een bakkie? Mis alleen een gebakken ei erop. 🤫

Op zich niet. Echt Hollands: lekker prakken. Tis net nasi! 😅

Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders....ik hou van lekker anders, lekker fris!
En de rest?

"Ik hou van bruin, ik hou van wit! Ik hou van brood waar pit op zit. Dus wat ik steeds op tafel zet, is lekkere frisse sandwichspread!".

Zelfs na 30 jaar ofzo zit het nog in m'n hoofd.

Klopt, was met een knipoog bedoeld. Ken het aardappel anders liedje niet en dit kwam in me op

Stel je zingende stuiterende aardappelen voor:

"Je kunt ons koken, je kunt ons bakken, je kunt ons poffen, je kunt ons prakken! maar het kan ook anders, met aardappel anders!"

Ook bij deze, na 30 jaar nog steeds in m'n hoofd. Grrrr.

Terug
Bovenaan Onderaan