Beef en Steak

Pulled chicken voor +-30 personen

Steen

Kooltjesharker
Berichten
103
Hoi bqq genoten, binnenkort heb ik een verjaardag van mijn zoontje. Ik stond jaren achter de bbq en te koken. maar dit jaar wil ook iets van de feest mee maken. Nu had ik mijn hoofd om pulled chicken te maken. Voor +-35 personen. Heeft er iemand een recept en of de voorbereiding hiervan zodat ik niet alles oo 1 dag moet maken?

Alle tips zijn welkom😅😁
 
Eeeh, x aantal kippen vlinderen en garen, uit elkaar trekken en vermengen met BBQ saus?

We hoeven het niet moeilijker te maken dan het is hè 😁
 
Hoi , uit interesse voor een eigen bbq voor 30 man : hoeveel kilo heb je in gedachte om de massa te voeden met broodje pulled chicken? Ik ga een paar Dutch ovens in gebruik nemen 😋
 
Ik zou sowieso eerder overschatten. Overschot pulled chicken/pork/beef kan je makkelijk in porties invriezen. Valt lekker te combineren met vanalles: pizza, taco, broodje, fajita, enchilada, lasagne, bitterbal, ...
 
Denk dat je met zes kilo kippendij al een heel eind komt.
Ja had ook zoiets in gedachten. Probeer er wel iets van te maken. Dacht Miss hebben jullie handigheidjes voor een grote groep te maken. Dus vandaar de vraag
 
Ja had ook zoiets in gedachten. Probeer er wel iets van te maken. Dacht Miss hebben jullie handigheidjes voor een grote groep te maken. Dus vandaar de vraag
Op tijd beginnen. Kan prima de dag ervoor. Kan zomaar zijn dat je meerdere keren moet maken want het past niet allemaal tegelijk op de q ben ik bang.
Plus dan kan je ook verschillende stijlen pulled maken.
 
Op tijd beginnen. Kan prima de dag ervoor. Kan zomaar zijn dat je meerdere keren moet maken want het past niet allemaal tegelijk op de q ben ik bang.
Plus dan kan je ook verschillende stijlen pulled maken.
Ja precies. Zal dagje werk zijn. Laat resultaat wel zien hier, mits het mag van de Administrator haha
 
Hoe is de bereiding van je pulled chicken gegaan? Meerdere sessies gehad, voorbereidingen getroffen en meerdere smaken gemaakt?
 
Hoe is de bereiding van je pulled chicken gegaan? Meerdere sessies gehad, voorbereidingen getroffen en meerdere smaken gemaakt?
Heel de dag kip gerookt gegaard en gepulled..meerder sessies gedaan idd. Was goed te doen hoor. Alles dag van te voren gemaakt zodat ik dag later alleen maar warm hoefde te maken..had bij Sligro steam buns gekocht gekleurde (vind ik leuk) en wat atjar en of coleslaw erbij en klaar. Saus had ik appart gezet want de een wil knof en de ander bbq saus
 
Terug
Bovenaan Onderaan