BasBQ
Beef en Steak

ProQ Frontier besteld!

Mooi hoor, ben jaloers ;)
 
Mooie aanwinst! maar een Pulled Pork kan ook prima in een nachtdienst hoor  ;)
 
Mooi, veel plezier ermee! Ik zou hem ook gewoon gelijk met vlees erop laten draaien, als hij toch aanstaat kan je er tenslotte net zo goed wat opleggen :)
 
Bedankt voor de reacties. Maandag middag heb ik wel tijd en ik denk dat ik hem eerst ff laat "draaien" en als ik hem een uurtje of 2 onder controle heb doe ik er misschien een Fattie op. Lijkt me erg lekker en dat duurt niet zo heel lang. Ik kan niet wachten. Dat rot werk ook altijd.  8)
 
Boldeagle zei:
Mooie aanwinst! maar een Pulled Pork kan ook prima in een nachtdienst hoor  ;)

Als ik hier lees hoe lang het soms duurt is misschien de ploegendiens wel handig.  ;D
 
Gerard777 zei:
Kijk dat ziet er goed uit! Jammer dat je moet werken ja, zeker met dit prachtige weer. Ik sluit me aan bij nosmo, eventueel voeg je nog wat rookhout toe, kan de binnenkant alvast een beetje mat worden :)
Ja dat mat worden is een goede maatregel om de temp mooi regelmatig te houden (was mijn waarneming toen ik nog geen DigiQ had)  ;)
En uiteraard: proficiat!
 
Ener zei:
Boldeagle zei:
Mooie aanwinst! maar een Pulled Pork kan ook prima in een nachtdienst hoor  ;)

Als ik hier lees hoe lang het soms duurt is misschien de ploegendiens wel handig.  ;D

Valt wel mee hoor, vanochtend om 9 uur 2,8 kg procureur op de Primo, en vanmiddag om half zes was hij klaar om uit elkaar getrokken te worden.
 
Dat is een prima tijd. Is dat als je hem inpakt?
 
Ja, dat is met inpakken en er zat ook nog een klein uurtje rusttijd bij.

Zonder inpakken zat ik altijd op zo'n 18 uur.
 
Nosmo zei:
Ja, dat is met inpakken en er zat ook nog een klein uurtje rusttijd bij.

Zonder inpakken zat ik altijd op zo'n 18 uur.

En welke vind je lekkerder? Want dit wil ik uiteraard ook een keer op de smoker gooien. :p
 
Ik vind dat injecteren en inpakken het beste resultaat oplevert. Je krijgt wel een wat minder stevige bark maar daar heb je op een broodje eigenlijk helemaal geen erg in.
 
Ener zei:
Nosmo zei:
Ja, dat is met inpakken en er zat ook nog een klein uurtje rusttijd bij.

Zonder inpakken zat ik altijd op zo'n 18 uur.

En welke vind je lekkerder? Want dit wil ik uiteraard ook een keer op de smoker gooien. :p

Ik zeg allebie doen en zelf een oordeel vellen  ;)
 
Je hebt gelijk, maar ik begin toch maar een keer op de manier van Nosmo. Ik zal eerst een ploegenrooster samen moeten stellen, en uiteraard mensen vinden, en ik ken geen smokers in mijn omgeving. Maar wie weet komt het een keer van.
 
Hij is mooi hoor Ener  8)
Mocht je nou veel moeten verplaatsen, kan het handig zijn om er wieltjes onder te zetten.

Heel veel Suc6 er mee.
Mac
 
uhhh , Jeroen woond in Numansdord en ik in Mijnsheerenland, waar woon jij in de Hoekse Waard?
 
Da's leuk, ik woon Zuid Beijerland.
 
ha, daar ben ik geboren en opgegroeid.  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan